Wasteland 2
  • SaGa Jr
    #602
    sárkánylovag:
    Nem ilyen egyszerű, mert sosem csak egyféle fegyveres jön (ez a Children csapat kedvenc taktikája), hanem vegyes csapatokkal fogsz találkozni. Ha leveszed az erős védelmet akkor meg a sima fegyverekkel tép szét, mert abból sem az alap vacakokkal rohangásznak már.

    TomStorm:
    Én semmi ilyet nem tapasztaltam, Kipróbáltam a 10- Luck-ú karaktert is tesztelési célzattal (oké, csak 20 szintnyit játszottam vele aztán újat kezdtem), de nem volt annyira kiemelkedően jobb, mint akinek csak 1 volt. Az 1-eseknél is ugyanúgy beüthet a szerencse miatti +1 AP (most ranger fokozaton elég gyakran megesik, korábbi játékomban alig fordult elő még magasabb érték mellett is most meg szinte mindenki 1-el futkos), mint a 10-esnél, nem volt gyakoribb a totál mázlisnál ez a dolog. 1-es és 10-es érték között a kitérésben 4,5%-os eltérés van ami felejthető, az alacsonyabb nehézségeken meg nem számít semmit a pontonkénti 1%-os critical hit esély (a Ranger-en meg nem ad annyi, hogy megérje ide pakolni a pontokat az értékesebb statok helyett), mivel eleve marha magas a kritikus találat esélye.
    Persze ha easy fokozaton nyomod akkor minden erősebb amit a karakter tud és az ellenfelek sokkal gyengébbek, de már normál nehézségen sem jött elő olyan tényező, ami miatt megérte a 10-es vagy akár csak 5-ös szerencséjű karakter.
    A tulajdonság leírásában szereplő extra HP-ra esély egyszer sem jött elő.

    Egyensúly meg nem lesz attól mert mindenre pakolsz. Úgy csak lesz egy mindenes karaktered, aki nem tud rendesen kibontakozni és érvényesülni, de kiegyensúlyozott nem lesz. Ez akkor lenne igaz ha mindenkinek kéne társalognia, mindenkinek kéne közelharcot vívnia és nehéz dolgokat cipelnie, mindenkinek jó észlelőnek és skill pont gyűjteménynek kéne lennie de nem kell, mert csapatot alkotnak és eloszthatják a feladatokat. Fallout-ban, ahol egy embert indítasz és játszol, ott a mindenes karakter hangulatosabb, itt önmagaddal történő kicseszés, különösen normál fölötti nehézségen (szerintem a normál csak egy kevésbé tápos könnyű fokozat mert annak több előnyét is megtartotta, míg a Ranger-nek kéne az alapnak lennie csak a sebzés mérséklést kéne kivenni). Hát még ha mindenki az a csapatban.

    rogan99:
    Attól függ. Szeretnéd te kezdeni a harcokat és nem azt figyelni, hogy a csapatodat halomra lövik mert csigalassúságú a brancs? A kezdés még megoldható azzal, hogy távolról te nyitsz tüzet és így az első cselekvő a te karaktered lesz, de aztán már a gyorsabb ellenfelek beelőzhetnek, de lesznek helyzetek, nem is egy, ahol nem kezdhetsz mert eleve csapdából indulsz majd és így az első csapás az ellenfélé és az övé is marad ha nincs kellően gyors karaktered. Nézd meg melyik értékre milyen bónuszt ad a tulajdonság és aszerint válassz. A 2-es kicsit talán túl alacsony érték kezdésnek.