Wasteland 2
  • SaGa Jr
    #596
    Nem sikerült még találnom számszerű ismertetést a nehézségek különbségeiről, így gondoltam megosztom mit tapasztaltam a Seasoned (normál nehézség) után a Ranger szinten játszva.

    A normál nehézségi szinthez (seasoned) képest itt nincs gyógyulás szintlépéskor, a gyógyítás kicsit kevésbé hatékony, a negatív hatások időtartama hosszabb de változó hogy mennyivel (volt ahol 25%-al volt ahol 50%-al tovább tartottak), a folyamatos gyógyulást biztosító cuccok (egyes kaják és italok) hatékonysága eléggé legyengül (lényegében háromszor annyi idő kell ugyanannyi Hp gyógyulásához), az ellenfeleknek van valami ellenállása a sebzésekkel szemben ami nem függ a páncélzatuktól (nagyjából 10-15%-os lehet ahogy a sebzéseket a sebzéseket figyelem). Magyarán az ellenfelek kicsit tovább bírják a gyepálást (HP értékük nem nőtt meg, helyette kevésbé sérülnek).

    A kritikus találati esélyek nagyjából feleződtek a normál nehézséghez képest. Ez persze elég komolyan befolyásolja a sebzéseket, mert emiatt nincs a megszokott kiemelkedő sebzés, ami a seasoned nehézséget jellemezte.
    Az assault rifle megőrizte, sőt kicsit növelte is előnyét a többi fegyverhez képest, ugyanakkor a csökkentett sebzéssel karöltve immáron nem szabad elmenni a spéci energia puska használata mellett. A patch-el szerencsére csökkentettek annak a sebzésén, így már nem istentelenül erős, csak kimagaslóan az. Ennek a csúzlinak nagy hasznát majd csak LA területén látja a játékos egyik karaktere, addig nincs rá szükség még a nagy lépegető robotok ellen sem (a lépegető golyóbisokra gondolok).