Wasteland 2
-
#1267
Ami gyakran előforduló szemét, azt eladhatod nyugodtan, ami pedig ritkaságnak tűnik - főleg toasterekből bányászott fura vackok - érdemes megtartani, nem tudhatod hogy éppen hol kinek lesz rá szüksége, sokszor különböző félreeső helyeken található NPC-kkel beszélgetve derül csak ki...ha jól emlékszem akkor még olyan dolog is van, amit Arizónában szedhetsz fel és majd csak LA-ben lesz haszna...persze mindez opcionális fun. 1000 pénz pedig később kb. egy töltény bevásárlás lesz, érdemes több tízezret összeszedni még Arizónában fegyverek szétberhelésével, mert LA elég kemény váltás lesz.
Az első végigjátszás alkalmával sokmindet nem tudhatsz és nem feltétlen fognak mindig úgy alakulni a dolgok ahogy szeretnéd. A Rail Nomads konfliktus különösen trükkös és nagyon könnyen elbukható a legjobb végkifejlet már a területre lépés első 5 percében, ami akkor még nem lesz egyértelmű, mert nem tudod hogy ki-mi-merre-hány óra... :) Egyébként minden nagyobb közösség konfliktusa elég gazdagon megalkotott, szövevényes, számos apróbb szembenállással, egyéni motivációkkal, nagyon észnél kell lenni hogy a különböző helyzetekben milyen döntéseket hozunk. LA-ben pedig Hollywood lesz Rail Nomads-szerűen komplex és egy-két döntésen könnyen elbukható szívás. Többek között, kinek mi, a többi sem olyan egyszerű... ^^ Legalábbis a legjobbnak tekinthető végkifejlet szempontjából. Gonosz karival viszont minden nagyon könnyű, a szenvedős sztorikat többnyire nem tudomány kihozni... Az AG Center vs. Highpool dilemma viszont egyszeri, ilyen kaliberű egyik vagy másik és egy helyszín komplett world state-jét nem látó választás már nem lesz több. Persze az sem volt véletlen egybeesés.
Én a bétát kezdtem először tolni anno, aztán amint megjelent a relatíve kész kiadás végigjátszottam egyszer, később pedig a DC kiadást mint Andule. A második végigjátszásom lett az igazi, amelynek eredményeivel inkább azonosulni tudtam, persze sokmindent tudtam már akkorra, supreme jerk nehézséghez nem is ártott, szinte időgépes csaló voltam. :)
Elosztható attribute pontokat x szintenként utólag is kapsz, így ha nagyon nem rontottad el, akkor nem nagy érvágás hogy nem a legoptimálisabb karikkal kezdtél, utólag korrigálhatod valamelyest...meg tápolni is lehet a sok random encounterrel, főleg LA-ben. Amint 6 tagú a csapat legalább 2 assault, 2 sniper + mondjuk 1 SMG, 1 Shotis felépítéssel nem lehet nagyon mellélőni. Másodlagos fegyvernek pedig pisztolyok ugye, melee karinak melee akármi, lehetőleg az AP kerethez illesztve, hogy akár egy körben elsülhessen az elsődleges és másodlagos fegyver is. Ezért nem kell minden karinál feltétlen a legerősebb aktuálisan elővehető fegyverekre gyúrni, legalábbis másodlagosnál nem érdemes, ha az AP nem adná ki, gyengébbel viszont igen. A 100 lőszer per aktív fegyver per kari egészen jó szint és lehetőleg ne egyezzen az elsődleges és másodlagos fegyver kalibere. Vicces helyzetek tudnak kijönni belőle, ha egyszerre kezd kattogni a harcban mindkettő. Később a .50 sniper töltényt mindenképp fel kell majd tankolni időnként, azt ritkán lehet lootolni. 5.56-ból, 9mm-ből, shoti skulóból általában lesz rengeteg.
Angela kivételével minden más companion veled maradhat a végéig, bár *spoiler* a végső harcra nem ajánlott synth alkatrészekkel tuningolt karikat vinni, mert kellemelten meglepetés érhet. Tehát Rose és Lexicanum felejtős, LA-ben érdemes felvenni akit csak lehet.
#1259:SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!Mire gondolsz? Rose önfejű akcióira harc közben? :) Néha elég jól kiadják az ilyen húzások, kezdetben sokszor Angela sem fog tisztelni és ő is néha a saját kezébe veszi a döntéseit. Később persze problémás lehet ha a csapattagok sorban nem képesek kezelhetőek maradni és borítják a jól alakuló taktikát, így érdemes a leadership skillt tápolni, hogy komolyan vegyenek. Egészen realisztikus és szórakoztató is hogy ezt implementálták. :)
Utoljára szerkesztette: broman191, 2018.05.15. 18:38:45