Wasteland 2
-
#1246
A nehézségi szintek főbb eltérései az inXile fórum alapján:
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!Rookie:
Healing at Level up: Yes
Healing over time: Yes
Damage dealt: >100% (?)
Damage suffered: <100% (?)
Seasoned:
Healing at Level up: Yes
Healing over time: No (?)
Damage dealt: 100%
Damage suffered: 100%
Ranger:
Healing at Level up: No
Healing over time: No
Damage dealt: 67%
Damage suffered: 150%
Supreme Jerk:
Healing at Level up: No
Healing over time: No
Damage dealt: 50%
Damage suffered: 200%
A "seasoned" nehézség lényegében a mainstreamnek szánt opció, azzal nem lehet gondod, ha kiismerted a játék harcrendszerét. Másfél óra után újrakezdeni nem nagy érvágás, több tíz órás játékról van szó, nem érdemes elrontani a kezdést, a harc nehézségétől függetlenül, mivel minden más mikromenedzsment elem marad ugyanaz, legfeljebb pénzügyileg nagyobb mozgástered lesz ha nem sérülsz annyit és nem kell rengeteg muníciót ereszteni az ellenekbe... :) Ha fedezékben vannak, akkor érdemes lehet flankelni a fedezék bónusz kiküszöbölése miatt, egyébként nyílt terepen úgy rémlik hogy sok értelme nincs. Van lehetőség különböző testrészekre célzásra is különféle előnyökért megfelelő harci skillekkel, de a játék elején ugye az is siker ha egyáltalán betalálnak a golyók a célponton akárhová...sőt még az is ünnep lehet, ha a csapat jobban felszerelt fele betalál minden körben, aki pedig nem adott, legalább ne is kapjon... :)
Harci útmutató @ gamepressure
Utoljára szerkesztette: broman191, 2018.05.11. 20:46:58