#31
Magyarazkodnom folosleges is lenne, mert hulyesegeket csak te irsz. Egyreszt, mert lathatoan hulye vagy ahhoz, hogy felfogd, amit en irok, csupan ismetelgeted a sajat mantradat, masreszt mert csakazertis kotozkodsz a gyerekes, szemelyeskedos, indokolatlanul es hibasan folenyes stilusoddal, amiben tenykent kezeled, hogy amit en irok, az marhasag.
Az alairasom arra emlekeztet, amikor meg jol kezeltem az ilyen idiota majmokat.
Nade a tobbieknek, akiket a jatek is erdekel, nem csak a virtualis faszlobalas:
Az alapotlet erdekes es eredeti, ezert tetszett is. Mivel talan egy orat jatszottam az egesszel, a tortenet tobbi reszerol nincs velemenyem.
A fajok valaszteka szerintem szegenyes volt, egyikre sem mondtam volna, hogy na ezzel szeretnek jatszani, eroltetettnek tunt. Ez negy fajta ember valami minimalis bonusszal. Ha esetleg van valami vilagbemutato intro, jobban kialakult kepem lehetett volna, ki hova valo, igy csak raboktem egyre jobb hijan.
A hatter/csillagzat/vallas (emlekszik a fene) szinten otlettelen kotelezo elemnek tunt, ha mar rpg, akkor legyen valaszthato permanent buff alapon.
A grafikarol az elso benyomasom az volt, hogy je, ez ugy nez ki, mint egy MMO. Ami nalam nem hatrany, valoszinuleg nem jatszom eleget vadiuj jatekokkal, en adtam volna ra 4 csillagot is, elettel teli, elenk szinek voltak, ez kicsit feldobta a tortenetileg sotet hatteret.
A hangokra egyszeruen nem emlekszem, valoszinuleg egyik iranyban sem volt kirivo minosegu.
Mivel ez egy RPG elemekkel tuzdelt akciojatek, a harc egeszen meghatarozo elem. Az elso szemoldokrancolas a ketembernyi gurulasoknal kezdodott, aztan ott folytatodott, amikor rajottem, hogy hiaba probalok en itt haritani, kiterni, taktikazni, kritikus pillanatokban tamadni, sokkal egyszerubb, hatekonyabb, gyorsabb, ha esz nelkul klikkelem a tamadas gombot. Ez komoly csalodas.
Mivel a multikaszt kerdes nelkul az emberre van eroltetve, hasznalni kell a kulonleges kepessegeket. Nem talaltam tul ergonomikusnak, hogy lehetetlenseg jobbra oldalazva korozni, ha kozben szeretnel fate-et. Ugy egyaltalan a harc egesz megvalositasa eltulzott, mangas, superheros, mortal combatos (kiveve taktika, az nem kell).
A jatekban letezik ugyan lopozas, de termeszetesen sokkal egyszerubb, ha orditva lerohanod az ellenfelet, semmi hatrany nem fog erni emiatt.
Ugras nincs. Arra mehetsz, amerre a jatek engedi, egy sziklaval az egyik oldalrol es tisztassal a masik oldalrol hatarolt tavacskaba/pocsolyaba nem lephetsz bele, mert csak. Ez elszomoritott.
A menurendszer kritikan aluli. Annyira elvesztek ebben az ezer lepes mely fa kialakitasban (igen, konzolbetegseg), hogy semmit sem lehet egyszeruen elerni. A felszereles kezelese kulon idegesito, felveszel egy ruhadarabot es leesik rolad egy masik. Kozben semmit sem ir arrol, hogy hulyegyerek, a kopeny es a nadrag nem divatos egyutt, vagy az egyiket hordod, vagy a masikat. A targybonuszok vegtelenul le vannak egyszerusitve, fix lepeses szazalekokat adnak az egyes ruhadarabok, ilyen erovel csinalhattak volna egy gombot, hogy a nalad levo felszerelest rakja ossze automatikusan critical vagy mana regen stilusban.
Egyertelmu, hogy a jatek nekem keszult.
Akik szeretik a mangat, a Darksiderst, a Prototype-ot, azok probaljak ki.