Thief 4
  • vrtg
    #41
    Szóval szerinted az teljesen rendben van, ha a pályák észrevétlen teljesítésének egyetlen módja létezik, még pedig az, ha az őrök bugos szkriptjeit a fejemben nekem kell időzítenem, mert ha 1 másodperccel lemaradtam róla, már kezdhettem elölről a pályát. Igen, kezdhettem elölről, mert rengeteg helyen a script nem ismétlődött, pl. az őr csak egyszer ment el a posztjáról utána egy helyben maradt és már nem lehetett elosonni. Az, amit előző kommentben leírtam, mint egy pálya lehetséges megoldása valójában nem egy megoldás volt a sok közül (mint ahogy egy normális játékban kellett volna, hogy legyen), hanem az egyetlen. És ezt játszotta el újra és újra a játék minden pályán…

    Elhiszem, hogy sok baromságot képesek néhányan elnézni egy-egy játék esetében, de azért a fejlesztők és a teszterek ilyen szintű trehányságát ne nevezzük már kihívásnak. Mert az, hogy 5 órát szívsz egy pályán mire megtalálod azt a módszert, amikor a buta MI script éppen úgy dönt, hogy nem vesz észre, minden csak nem nehézség, hanem direkt szopatás. Érdekes, hogy eddig még egy lopakodós játékban sem láttam ilyen elcseszett megoldást, pedig nem ma kezdtem az ilyen játékokat.
    Arról meg nem is volt szó, hogy süket vagy vak az ellenfél, totál kiforgatod amit írok, mert látszik, hogy igazából nem is játszottál a játékkal az említett nehézségen, hanem csak a levegőbe beszélsz.

    Átöltözésről szintén nem beszéltem, de ha már felhoztad, még mindig jobb volt a régebbi részekben egy ruhával megcsinálni a pályát, mint itt, ahol 10 km-ről kiszúrt az őr, még akkor is ha álruhában csak a sarkad lógott ki a fedezék mögül. Ezen kívül ugyanúgy észrevettek ha kommandós maszkban próbáltál elvegyülni. De nyilván ezek is teljesen ésszerű dolgok és a fair nehézség részét képezik...