Thief 4
-
#28
Már most megmondom mire lehet számítani:
- regenerálódó élet
- nem létező nehézség még legnehezebb fokozaton is
- térkép/iránytű a hudon, objective markerek hogy a hülye se tudjon eltévedni
- beépített wallhack, falon keresztül látszódó ellenségek, világító loot
- gyilkolás és agresszív játékmód nem lesz büntetve, Garrett közönséges tolvaj helyett ninja assassin lesz
- lebutított, semmire nem jó és felesleges loot/upgrade system (hasonlóan a tomb raider vadászathoz)
- xp rendszer, hogy a kiskölykök minden kill után jutalmazva érezzék magukat
- QTE fesztivál minden mennyiségben, press x to win
- scriptelt és lineáris pályák, ahol legtöbbször csak az őrök legyilkolásával lehet továbbjutni, a teljes stealth vagy lehetetlen vagy mocskosul nehéz lesz (lásd hitman absolution)
- 2 percenkénti átvezetők
- 3rd person killcam és rövid animáció minden akciónál
- eredeti VA lecserélve
- dishonored stílusú grafika
- zs kategóriás történet megspékelve valami béna szerelmi szállal