Thief 4
  • vrtg
    #28
    Már most megmondom mire lehet számítani:

    - regenerálódó élet
    - nem létező nehézség még legnehezebb fokozaton is
    - térkép/iránytű a hudon, objective markerek hogy a hülye se tudjon eltévedni
    - beépített wallhack, falon keresztül látszódó ellenségek, világító loot
    - gyilkolás és agresszív játékmód nem lesz büntetve, Garrett közönséges tolvaj helyett ninja assassin lesz
    - lebutított, semmire nem jó és felesleges loot/upgrade system (hasonlóan a tomb raider vadászathoz)
    - xp rendszer, hogy a kiskölykök minden kill után jutalmazva érezzék magukat
    - QTE fesztivál minden mennyiségben, press x to win
    - scriptelt és lineáris pályák, ahol legtöbbször csak az őrök legyilkolásával lehet továbbjutni, a teljes stealth vagy lehetetlen vagy mocskosul nehéz lesz (lásd hitman absolution)
    - 2 percenkénti átvezetők
    - 3rd person killcam és rövid animáció minden akciónál
    - eredeti VA lecserélve
    - dishonored stílusú grafika
    - zs kategóriás történet megspékelve valami béna szerelmi szállal