• gforce9
    #76
    Azt a cikket végig is olvastad? Az elektromos áram termelése a szennyező, mert fosszilisan állítják elő.... de jó, oké, olvasd ki a cikkből, hogy maga az elektromos autó a szennyező, pedig nagyon nem ugyanaz a kettő.

    Akksicsere: ha azt a linkelt videót végighallgatod esetleg vagy netán utánaolvasol, akkor megláthatod, hogy minden épkézláb megoldás azt javasolja: hogy az akkuumlátor nem az autó tartozéka, ahogy a benzin sem az. Az aksik központilag kell kezelve legyenek, különben elszabadul az általad felvázolt visszaélések káosza. Hatótávprobléma: Ismételni tudom csak magam, ha esetleg a belinkelt infóknak picit is utánajársz, láthatnád, hogy már 10 éve létezett 100-120 km-t tudó típus. Ma ennek legalább duplája kell legyen, de mégha nem is, 100 km bőven elég az emberek 90%-ának, ha otthon tölthető. Az ár problémájára: Ha esetleg józan ésszel (nem kell ehhez mérnöki tudás sem), utánagondolsz, az elektromos autók ára egyszerűen közröhej. Ez egy kitartott ár. Ha valaki otthon a garázsban ezt meg tudja csinálni (keress rá, meg lehet csinálni, olyan borzasztó nehéz) akkor ez az 5x-ös árszorzó, pusztán szabadrablás.