• Komolytalan
    #73
    "első probléma az, hogy nincs hatótáv probléma..."
    "az emberek 90%-a pedig naponta max 40km-t autózik..."
    Tévedés.
    Napi 40km-re az emberek többsége közösségi közlekedést használ. Az autó ott jön képbe, ahol a közösségi közlekedés gyengébb, vagyis nagyobb távolságok áthidalásánál. Az teljesen más lapra tartozik, hogy Budapesten bizonyos viszonylatokban városon belül sincs normális közösségi közlekedés (pl. Buda észak-dél), illetve hogy sokaknak a gyomra nem bírja el azt, hogy ahogy beáll a tél, minden combinon van 2-3 kib.szott büdös hajléktalan. Ezeket a problémákat normális városvezetéssel meg lehetne oldani, ahogy máshogy meg is oldják.

    Nagyobb távolságokra alkalmas elektromos autó meg nincs. Mindenki a Tesla Roadster katalógus adataival jön de:
    1. Az egy kib.szott drága autó. 22.5MFt + sarcok. Most lehetne mondani, hogy "de tömegtermeléssel", ha nem épülne az autó egy tömegtermelésű autó kasztnijára épül, ami benzines motorral 8.5 MFt.
    2. 2 üléses coupé, vagyis nagyon szűk rétegnek alkalmas bármire is.
    3. Valós hatótávja úgy 400+km, ahogy egy 5-ös BMW 4 litert fogyaszt százon (fele sem igaz).