Rózsák háborúja
  • s1lkforrent
    #137
    Amit írtam: minden új javítással változtatnak a feyverek egymás közti egyensúlyán. Mivel kismillió lehetőség áll a népek rendelkezésére, MINDIG lesz olyan fegyver ami kicsit táposabb mint a többi. Pláne ha találnak is egy olyan játékhibát amivel pl másodpercenként kétszer lehet szúrni. Nem feltétlen csalnak a szó memóriafelderítő programos értelmében, csak kihasználják az erősebb fegyvereket, az esetleges játékbeli hibákat, illetve a sebzés és a páncél rendszer hülyeségeit. Pl bizonyos részeken nem fed 100%-osan az a bizonyos páncél, és pont oda csapnak, ez nem csalás, de mégis hajat tépkedve fogsz kilépni mikor egy csapásra kinyírnak miatta.

    A dolog lényege mégis az, hogy a Fatshark egy olyan nagy fába vágta a fejszéjét, egy pofátlan sok választási lehetőséget adó középkori multi játék megcsinálásával, amivel sokkal nagyobb stúdiók is háromszor megizzadnának. Na ezek viszont nem elég hogy kicsik(kevés az emberük), de ha megnézed az előző játékaikat, rettentő bugosak is, pl a Krater, egy "egyszerű" Diablo klón ami épp akciózva van. A kiadást követő első pár hónapban például simán még béta állapotban volt, nem volt elkészülve és hibamentesítve a játék! Pár hónapra meg ugyanezek az emberek kiadták a sokkal összetettebb War of the Roses-t...