320px-Origin-logo.png
  • kjhun
    #320
    Az jó kérdés. És, két gépnek számolja-e a kliens, vagy ezzel nem foglalkozik? (windows) Csak a hardvert veszi-e figyelembe, az itt a kérdés. A kliensben mit ír a játékokra? Letöltést vagy Telepítésre kész állapotot?


    Más:

    Lesz-e rendes backup funkció (Lásd: steambackup) valamikor a kliensben, vagy házilag kell mókolni vele? Pl.: Egyedi telepítő írása, vagy a kliensben megtalálhatók a hozzávaló alkatrészek? (fájlok) Mert, a játékokat nem telepítős formában tölti le, hanem mintha feltelepítetted volna már, és csak a "Játék neve\_Installer" mappában lévő cuccokat telepíti fel. Amikor a BurnOut-ot felrakta, akkor csak a DirectX-et telepítette, meg valami Touchup.exe fájlt futtatott még onnan, ez lenne a telepítőprogram, a Cleanup.exe meg az eltávolítóprogram? És mellette még az EAProxyInstaller.exe fájlt, az Origin mappájából. Mert, akkor lehetne egy egyedi telepítő-szkiptet írni, hogy a játékot 1 vagy több DVD-re kiírván, és onnan feltelepítvén (tömörítve és darabolva a lemezen!!), a kliensben megadott mappába felteszi (C:Program FilesOrigin Game vagy máshová, ha átállítottad), és utána az "_Installer" mappában lévő cuccokat, és az egyéb programokat még. A serialt, a telepítőben kéne megadni (kliensből kimásolni előtte) vagy az Origin-kliens és képes beregisztrálni a registrybe, ha már feltettük kód nélkül a játékot? Azért egy 10+ GB-os játékot nem töltögetnék le mindig, ha nem muszáj, lassú nettel nem valami jó. Pláne, ha már patch sem jön ki hozzá, akkor meg még inkább. Ha, valami patch jönne (a kliens szedi le), akkor az egyedi telepítőpakkot vagy frissítjük (ha vinyón külön van, ez nem gond, DVD esetén, ha újraírható, újra kiírjuk) vagy felírjuk/oda másoljuk a backup mellé. (Ha, letölthető külön, akkor meg pláne, és egy exe/zip az egész.) Magyar leírást nem nagyon leltem ezzel kapcsolatban.