• Shid
    #41
    Tételezzük fel, hogy, te morden, tényleg a "noname" farmert favorizálod, és az tényleg minőséget képvisel. (Tartós, kényelmes, ízléses, stb.). Ezt a "márkát" ajánlod mindenkinek akit ismersz, és azok is az ismerőseiknek, és így tovább, és így tovább. Egy idő után megugrik a "noname" farmerek forgalma, a cégnek lesz pénze marketingre, tovább növeli a forgalmát, de megtartja a minőséget, sőt talán emeli is azt. Ezután elfordulsz, elpártolsz a márkától, mert közismert lett? Talán a Nike és társai nem így kezdték?
    Ne érts félre, nagyon jól érvelsz! Én sem vagyok egyetlen márka megszállottja sem, és ha a "noneme" -et jobbnak ítélem a "MÁRKÁSTÓL" akkor a "márkásat" nem veszem meg csak a márkajelzés kedvéért. Nem státuszszimbólumokat gyűjtök, hanem azt szeretném, hogy az eszköz a hasznomra váljon. De talán a nagy "MÁRKÁK" azért lettek nagyok, mert "szájról szájra" terjedt és így a cég is tudott fejlődni. Talán! :)