
| Kunos Simulazioni | Assetto Corsa | Assetto Corsa Competizione | AC Forum | AC FB | AC Twitter | Kunos Twitter | AC Youtube | AC Hun. FB |
| HSW | VirtualR | BSimRacing | RaceDepartment | DrivingItalia | Radiator-Champ | Setup Guides |
SZERVEREK: | GTRM | SRS | VSR | BAJNOKSÁG-SZERVEZÉS: | GTRM | SRS | VSR | LETÖLTÉSEK: | AC DB | AC CLUB |
-
#820
Napszakok, a kepek alapjan lesznek, de hogy mennyire dinamikus (nem csak sotet-vilagos, hanem foleg levego-aszfalt homerseklet), azt nem tudom, arrol nem olvastam semmit.
Idojarasrol utoljara azt olvastam, hogy egyelore nem lesz.
Realroad-rol (vagy hasonlo fantaziadus dinamuikus aszfalt elnevezesrol, esetleg SurfaceModel-rol:P) eddig semmi info nem volt, nem emliotettek, nem volt kepen se videon.
De ezek nem jelentenek semmit, lehet hogy a megjelenes elott akarjak adagolni a dolgokat, akkor derul ki minden;)
Amugy sem lenne teljesen logikus, hogy 3 ev alatt megcsinaljak ismet az nKP-t uj fizikaval, uj graf enginnel, AI-va, de mindenfele igazi ujdonsag, extra nelkul. Bar elofordulhat...:)
A lenyeg, en nem varok semmi extrat, „csak” egy uj/jobb fizikas, graff engine-es, AI-s, atgondoltabb, tartalmasabb „nKP-t”;) Igy nem fogok csalodni;)
Azert nem erdemes elfelejteni, hogy egyedul irja a programot, plusz 1 ember piszkalja, allitgatja az AI-t es a fizikat, es nehany kulsos csinalja a palyakat, autokat. Nem ISI/iR +15 vagy SMS +100 emberrel;) Raadasul, korabban meg komolyabb beveteluk sem volt;D