
| Kunos Simulazioni | Assetto Corsa | Assetto Corsa Competizione | AC Forum | AC FB | AC Twitter | Kunos Twitter | AC Youtube | AC Hun. FB |
| HSW | VirtualR | BSimRacing | RaceDepartment | DrivingItalia | Radiator-Champ | Setup Guides |
SZERVEREK: | GTRM | SRS | VSR | BAJNOKSÁG-SZERVEZÉS: | GTRM | SRS | VSR | LETÖLTÉSEK: | AC DB | AC CLUB |
-
#818
De az AC-tol, a fizikan kivul, nem is varok tulsagosan extra, kulonleges, korszakalkoto dolgokat.
A graf engine szep, de eppen annyira extras, hogy modern legyen, semmi tobb.
Mivel nem raklamoztak, es bevalottan nem is lesz (esetleg majd csak kesobb), valszeg a fizikat/gumikat nem egy full dinamikus, realroad kornyezetre epitettek (napszakok, idojaras, aszfalt hofokok, gumizodas, koszolodas stb).
Az AI megoldasanal is maradtak a hagyomanyos droton huzott stilusnal (tobb videoban is latszik), vagyis nincs VGP-szeru spline-tanulas.
De a graf engine-nel is latszik (#804, BSimRacing oldal, kerekvetos video), hogy pl. az ambient shadow-t is hagyomanyosan oldottak meg: az auto alatt arnyek-negyszog-object, az ut megmagasabb pontjahoz igazitva, ha kerekveo, akkor ugral, mozog, belemegy;) Vagyis nem kulon, fuggoleges, parhuzamos fenyforras, autonkent, elmosott arnyekkal;)