| Kunos Simulazioni | Assetto Corsa | Assetto Corsa Competizione | AC Forum | AC FB | AC Twitter | Kunos Twitter | AC Youtube | AC Hun. FB |
| HSW | VirtualR | BSimRacing | RaceDepartment | DrivingItalia | Radiator-Champ | Setup Guides |
SZERVEREK: | GTRM | SRS | VSR | BAJNOKSÁG-SZERVEZÉS: | GTRM | SRS | VSR | LETÖLTÉSEK: | AC DB | AC CLUB |
-
a lenti allitasod reszben igaz lenne, ha versenykent lenne tobbszaz indulo. De napkozben max 1 szerver fut vagyis a 900-as rangu, es az elso versenyet futo emberek is egy mezonyben vannak. (es tovabbra is azt gondolom nem sok koze van a pontnak a vezetesi stilushoz) Estenkent igaz, hogy 2-4 szerver fut.
De ha ember beleolvas a masik forumban, kb minden masodik poszt arrol szol, hogy hogyan loktek ki, es hogy a k*va nyukat, illetve milyen ugyesen mutatta meg, hogy milyen fasza gyerek, mert egy verseny alatt harom ember pockolt ki direkt...
Szerintem nem surun vegzel a top3-on kivul, de milyen erdekes egy hete mar azt kerted, hogy beturol beture irjak le neked, hogy lehet "ovast" emelni masok ellen. Lam-lam a top3 se kulonb hely, mint a mezony vege... De mig a hatul kullogonal tok mindegy, hogy 19 vagy 20 helyen van, na jo nem mindegy, csak kevesbe erdekeli jellemzoen, addig a mezony eleny nem mindegy, hogy 1 vagy 2 hely lesz a vegen,.mert errol szol a versenges.
Szoval vagy mesz sok "ismeros" kozott ahol zart kis kozosseg van pl gtr-masters, vagy mesz publikon, akkor nem kap az ember konnyen verszemet. Ennek a vilag minden reszerol jelenlevo versenyzok (srs) semmi visszatarto ereje nincs, pontrendszer ide vagy oda es ha nem olyan kockak mint ti, akkor meg pont letolja, hogy 1 hetig nem indulhat versenyen, ha valaki ovast int ellene.
Az emberek fejebe kellene rendet tenni, de ilyen sosem lesz, igy egyszerubb ezen nem porgni, na meg tok felesleges.