#26
Ahogy Emile Zola mondta:
Nana!:D
Biztos, hogy van olyan pilóta, akinél egy túlképzett buszsofőr okosabb, de azért én nem általánosítanék.
Aztán meg hány tömeges légi szerencsétlenség van? Évente 1-2. Az pár száz fő.
Európában, Amcsiban, 1-1 nagyobb régióban pedig 10 000 számra halnak meg emberek évente a közutakon és gyalogosan közlekedési balesetben.
A földi közlekedésben minden volán mögött ott egy olyan szaki, akiből mindegyik a világ legokosabb emberének hiszi magát a területen, de bármelyik hülyébb valójában itt, mint ez a pilcsi, aki gyak a tengerbe rohaasztotta ezt a gépet.
Amíg pilcsi leszel egy utasszállítón az bizony egy komoly iskola, elméleti, gyakorlati képzéssel. Nem veszik rossznéven azt sem, ha van egy műszaki diplomád.
Ehhez képest a városi telepjáróval közlekedő plázacicák bizony nem egy súlycsoport.
A repülésben ráadásul minden gép mögött ott van egy iszonyat műszaki gárda, vesd össze ezt, hogy autóra 2 évente kötelező a műszaki, amit azért meg lehet bundázni. Ami előtt egy gép felszáll a repülési terve be van nyújtva, végig tudják hogy érkezni fog, és megannyi irányító azon munkálkodik, hogy ez meg is történjen. Ehhez képest amikor a szódásszifon aljú szemüvegben dolgozó 70 éves nyugger szembe felhajt az M0-ra, anélkül, hogy arról bárki is tudna az azért más kategória.