• xrt
    #363
    "Én meg megjegyezném, hogy ez a mondat akkora baromság, mint amiket eddig felhoztál. A hatásfoknak pontosan az a lényege, hágy bármire amire csak értelmezhető ki lehet számítani és pont így lehet összehasonlítani az esetleg totál eltérő rendszereket. Minnél jobban ficánkolsz annál jobban megerősíted, hogy lövésed sincs miről beszélsz."

    Előtte írtad (amikor kértem 10 sebet az általad emlegetett 100-ból):

    "1. seb: nem ismerik a belsőégésű motoros jármű tank-to-wheel hatásfokát
    2. seb: nem ismerik a fiomított kőolajtermékek előállításának energiaigényét és veszteségeit (well-to-tank hatásfok)
    3. seb: nem ismerik az elektromos jármű tank-to-wheel hatásfokát
    4. seb: nem ismerik a villamosenergia előállításának jellemzőit és veszteségeit (well-to-tank hatásfok)
    5. seb: nem ismerik a belsőégésű motoros jármű well-to-wheel hatásfokát
    6. seb: nem ismerik az elektromos jármű well-to-wheel hatásfokát
    7. seb: fogalmuk sincs az olajkitermelési csúcs következményeiről
    8. seb: fingjuk sincs arról, hogy néhány globális szennyezőforrást akár 100%-ban lehet kontrollálni míg félmilliárnál is több kipuffogónál ez reménytelen
    9. seb: nem ismerik fel, hogy néhány globális és helyhez kötött szennyezőforrásnál sokkal hatékonyabb lehet a károsanyagok szűrése mint milliárdnyi kicsi mobil szennyezőforrásnál.
    10. sem: nem ismerik fel, hogy néhány globális és helyhez kötött szennyezőforrásnál olyan szűrések/leválasztások is végezhetőek amik milliárdnyi kicsi mobil szennyezőforrásnál elvi okok miatt is kivitelezhetetlenek (pl. CO2 leválasztás)"

    Akkor most mi van? Hogy is írtad? "Köszönjük szépen, leülhetsz elégtelen."