• sertrex
    #19513
    Amikor korábban azt írták, hogy visszatérnek a Shift szellemiségéhez, nem így gondoltam, hogy feladják, amit szimulátor fronton elértek. Azt gondoltam vagy inkább reméltem, hogy egy mégjobban feljavított PC2-őt ötvöznek a játékosabb Shiftben már bevált dolgokkal, mint az autók egyedi festése vagy a játékon belüli vásárlások az elért eredmények után kapott pontokból/xp-ből/virtuális pénzből be lehet vásárolni, de persze ahogy Shiftben is volt, csak annyit amennyit az adott géposztály megenged. Meg ilyesmik. Karrierben is versenyenyek, meghívásos rendezvények esetleg kibővítve utcai gyorsulással, miegyébbel.
    Oké én megértem, hogy ahhoz már tényleg egy igazi erőmű kell, hogy pl. Le Mans-ban 60 autó, ebből 59 AI, legyen a pályán, mindegyiknek számolni kellene a gumikopását, az üzemanyag fogyasztását, kellene egyenként, géposztályonként, box taktikát is számolni, azután a pályán is versenyeztetni kellene mindegyiket az adott szabályrendszer szerint. Számolni kellene, ha változik az időjárás, el kezd esni az eső vagy éppen esőből fordul szárazra akkor ki kell menni a boxutcába kereket cserélni, ott is figyelni kell, hogy ne legyen káosz. És végül mindennek meg kell jelennie 60/120/144 FPS-ben, na és a virtuálisoknak is meg kell felelni. Nem beszélve róla, hogy 200 féle autó és legalább ennyiféle helyszín kell manapság már minimum és havonta újabb tartalmakat kellene önteni a játékba DLC formájában és a multit még meg se említettem.
    Viszont még mindig jobb lett volna, ahogy eddig volt. Hagyták volna meg olyan kompromisszumosan ezeket a dolgokat és akkor azon lehetne mérgelődni, hogy lehetne jobb a gumifizika. Nem jól számoltam ki a boxtaktikát, az üzemanyag elfogyott az utolsó körben. Nem hívott ki a mérnök kerékcserére és vesztettem egy csomó időt vagy éppen túl gyorsan léptem be a boxutcába és kaptam egy áthajtásost és oda lett a versenyem. Szóval az esszenciája nagy részét vették ki és félő, hogy a ami maradt az már nem elég ahhoz, hogy olyan szórakoztató legyen, mint a PC2 volt.
    Nem azon rugózok, hogy amolyan NFS, vagy CMF1, Grid féle fura fizika lesz, mert szerintem a vezetési élménye az sokkal jobb lesz, mint amit árkád néven emlegetünk. Ez a játék a szimulátoros funkciók hiánya miatt lesz árkád játék. Vagyis amit pontosan jelent az árkád játék fogalom, hogy űlj be és nyomd neki. Ahogy a fejlesztők igérik, a vezetés lesz a középpontban és nem kell mérnöknek is lenned. Kár érte.
    Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.07.02. 08:05:56