Hivatalos oldal I Hivatalos fórum I Steam I Magyar Steam csoport I Facebook oldal I Magyar FAQ I Setupok I
-
#19069
Azt állítod, hogy minden nehézség nélkül autókázol a Lambóval is, ami nem teljesen fedi a valóságot, ez látszik is a kör történeten. Az első körben autóztál egy 1:56.xxx-et, azután egy érvénytelen, egy érvényes, majd két érvénytelen, majd újra egy érvényes kört. Ha ez olyam simaliba lenne akkor rittyentettél volna 5-6 konstans kört. Ez az egyik. A másik az elért végsebesség. Én 248-nál kezdek el fékezni valamivel korábban, mint te. Természetesen default setuppal. Te az Acurával 240-nél szárazon és 226-nál esőben. A Lamboval 232-nél esőben. Én az Acurával 253-nál szárazon és 234-nél esőben. Megtekinthető a #19039 hsz-ben. És végül én a Lambóval esőben a 248-nál kezdek el fékezni...
...ami nem csak hogy az Acuránál, hanem a Lambónál is jóval több, mint amit a tesztedben produkáltál. És itt hozzáteszem, hogy pariban se vagyok a nagyokkal. Egyszóval közel se autózol határon, hogy kijelenthesd, hogy teljesen rosszul van lemodellezve az eső és minden egyéb.
Én se jelentem ki, hogy márpedig ez így jó, mert semmiféle valós tapasztalatom nincs ilyen, hiper / super autókkal, gumikkal, fékekkel és sose hasonlítok egy szimulátort egy másikhoz, mert a valóságot próbálja szimulálni mindegyik és nem egy másik szimulátort. Mivel valós tapasztalat nincs mögöttem, csak azt tudom eldönteni, hogy melyik tetszik jobban, de az nem egyenlő azzal, hogy melyik a legvalóságosabb.
Szóval én úgy látom, hogy nem hozod ki azt, egyik autóból se, amit ki lehet, így jóval kényelmesebb tempókat autózva valóban közelebb van nálad a száraz és esős teljesítmény. De a korábban már említett a Lambo videódon látható kör történet is arról árulkodik, hogy az első kör után már nem sikerült ugyan olyan konstans köröket futni, ahogy állítod ezt a simaliba esős menetet. Végül is én nem támadni akarlak, mert lényegében mindegy, hogy milyen végkövetkeztetésre jutottál, mert alapjaiban még mindig nincs igazolva az elméleted, mert sajnos több sebből is vérzik a "teszted", de legalább te veszed a fáradtságot, hogy megpróbáld igazolni az állításaidat. Ha már több időjárási tulajdonságot akarunk vizsgálni akkor nem árt, ha hagyjuk, hogy a játékban lévő Live Track 3.0 dolgozzon. Ez meg nem egy féktáv vizsgálatával dől el, hanem egy komolyabb versenytáv megtételével.
Utoljára szerkesztette: sertrex, 2018.11.14. 10:24:55
