#19050
Igazabol nem "tapadasa van az esonek", hanem sebessegtol, vizmennyisegtol es vizkiszoritastol fuggoen gordulesi- vagy menetellenalasa:) Mondhatjuk, nagyobb a tapadasa:DDD
De barmilyen osszehasonlito, fektesztes es egyeb videoban is latszik, eleve kisebb vegsebesseg erheto el (sokmindentol fuggoen; sebesseg, vizmennyiseg, aszfalt tipus, gumi szelesseg, ballonossag, profil; 10-20%). Igy logikusan a fektav (a nagyobb "tapadas" [ellenallas] es a kisebb sebesseg miatt) rovidebb lesz/lehet.
Termeszetesen a kulonfele megcsuszasok (gyorsitas, kanyarodas, fekezes) mar mas tema. Nem tul bonyolitva ketfele csuszas van: az az aszfalt felulet valtozasa (vizzel toltotott egyeletlenseg: mini-nonstop-aquaplaning:DD]) es a klasszikus feluszas.
Codies F1-hez ne hasonlitsd, ott mindent hangulatosra scriptelnek. Persze szamolnak boseggel, de mielott megkapod, minden adat bekerul egy "funbox-ba", hogy hasznalhato es elvezetes legyen.
Egy szimben, pl. CARS2, a cel az, hogy minnel tobb RAW-adatot kapj, kozmetikazas nelkul. Az hogy mennyire mukodik vagy tetszik, az ismet mas kerdes.