• Danecay
    #18946
    Nos elnézést a késlekedésért, most értem haza melóból. Tehát a videón is látható kombó:
    Acura NSX GT3 / Hockenheim GP / Thundersorm
    Úgy emlékszem Silverstoneban is ez volt a Ginetta GT5-el

    Nem mentem én nagyon rá ennek a kikísérletezgetésére, hogy mikor milyen autóval viselkedik számomra furán esőben a játék, pusztán csak az alapján mondom ezt ami éppen szembe jött. Ezért is írtam a meg nem értett "Túraautóról van szó, nem tudom, hogy számít e" kezdetű mondatomat mert pl. formulával nem próbáltam, viszont ha csúszik akkor mindkettőnek csúsznia kell, lehet némileg eltérő mértékben de akkor is. Az Acura esetében talán direkt volt próba a Live Track 3 által hozott újdonságok miatt, amúgy meg alapjáraton nem feltétlenül keresem az esős versenyeket. Mindegy, akár ha az Acura NSX GT3 / Hockenheim GP / Thundersorm egyveleggel nálatok másként viselkedik a játék mint nálam akkor a hiba biztosan az én készülékemben van, bár nem tudom mi lehet az mert megjelenést követően első körben ugyan a virágbolti verziót próbálgattam amire éppen ha nagyon akarnánk rá lehetne fogni, hogy ez volt a jelenség okozója, de később hiába vásároltam meg a játékot ebben az értelemben a kipróbált körülmények között nem sokat változott. Én magam is megfeledkeztem az egy évvel ez előtti felvetésemről, a készített összehasonlító videóról mígnem bele nem futottam az első esős versenybe és hát ekkor büffent fel újra a téma. Nem nagyon áll szándékomban telemetriai adatokkal bűvészkedni de ha konkrétan leírjátok, hogy mit szeretnétek látni, hogyan csináljam, amennyiben időm engedi megnézem. Ja a játék megvásárlása után a Dokumentumokban nem a virágbolti verzió frissült az eredetivel, hanem zsír új mappa jött szám,ára létre lévén a régit átneveztem, így minden za utolsó dologik 0-ról kellett beállítani, szóval szerintem ez sem lehet gond. Laccoo után szabadon, az F1 úgy csúszik ahogy kell, vagy ha nem is pont úgy de legalább hihetően, szóval érdekes módon nnál nincs ilyen problémám.
    Most már én is kíváncsi vagyok!