#18738
Én például a tire lo comp SopDiff verziót használom. Először is használd a RAW beállítást, majd próbáld ki JS's FFB megoldást. Számomra egyértelműbb a gumi viselkedése, sokkal jobban érzem mikor elkezd tehetetlenné válni, sokkal jobban lehet reagálni, megfogni mielőtt még elveszteném az irányítást. Picit erősebb is az FFB, így jobb belenyúlni az irányításba. A gyárinál sokkal többször túlhúztam a kormányt mert nem lehetett érezni azt a pontot amikor már inkább visszahozni kellene. Mivel én se vezettem még GT3-as vagy egyéb olyan verseny autót amik a játékban szerepelnek, így csak azt tudom viszonyítani, hogy jobbnak, logikusabbnak, fizikailag természetesebbnek érzem-e a gyári beállításnál.
Számomra többletet ad a Jack Spade féle beállítás. Mellesleg a gyári RAW beállításba már belevitték Jack néhány ötletét, tehát a fejlesztők se hagyták figyelmen kívül. De mivel egyszerre csak az egyik beállítást lehet behelyettesíteni és Jack csinált 24-et, így marad a kipróbálás. Amúgy se vesztesz semmit, mert ha neked nem jön be akkor törlöd és a játék automatikusan visszaállítja az eredetit.