• Axtros
    #18547
    A fék ballanszt egy picit az első kerekekre kell növelni, maximum 10%-al, de inkább csak 4-5-el. Legyen kezdetben például 54 (elöl), 46 (hátul). A féktárcsák hűtése legyen első körben nagy, elöl 70-80%, hátul 50-60%, aztán majd csökkenthető. A fékerő olyan 90%-os, de ez tényleg egyéni preferencia kérdése, viszont ennél gyengébb beállítás azt eredményezheti, hogy nem tudod lelassítani a kocsit. Viszont az fontos, hogy ha teljesen, tövig nyomod a fékpedált, akkor az autó kontrázzon be, álljanak meg a kerekek, mert erre - néha - szükség lehet. De egyébként nem úgy kell minden kanyarban fékezni, hogy tövig nyomja az ember a fékpedált. A fékezés egy külön tudomány, gyakorolni kell, minden kategóriában külön-külön. A Formula C-ben még fontos, hogy legyen elég leszorító erő elöl, ha már a fékerő az első tengelyt terheli jobban, a fenti beállítások alapján, az legyen olyan 2-3 erős. Hátul szintén, de inkább erősebb, 3-4.