• WinT
    #18463
    Megvan, hogyan lehet setupokat lopni, de mivel továbbra se akart menni a pálya tovább gondolkoztam mi lehet a baj és rájöttem, hogy a kormány beállításánál én valamit csúnyán félreértek.
    Thrustmaster T150-es kormány, default 900° wheel rotation a driverben, a játékban kalibrálom - ugye először kéri, hogy fordítsam el maximálisan, majd 90 fokra, így meg is állapítja, hogy kilencszáz fokot képes fordulni. Gondoltam ez így rendben van. Beülök a Formula C járgányba és ezzel a beállítással képtelen vagyok bevenni a kanyarokat csak ha nagyon lelassítok. Ha 40-50 fokot fordítok a kormányon akkor a képernyőn a sofőr már koppig tekerte a perecet, ennek ellenére az autó mégsem hajlandó bevenni úgy a kanyart ahogyan én azt várnám.
    Próbaképpen visszavettem a driverben 270-re a wheel rotationt, be is kalibráltam ennyire a játékban így már sokkal közelebb járt az én és a virtuális sofőröm kormányútja egymáshoz de továbbra sem az igazi.
    Még visszább mentem 180 fokra, így már szinte teljesen ugyanazt a kormánymozdulatot látom a képernyőn is mint a valóságban, és csodák csodájára be tudom venni a tempós kanyarokat, úgy fordul az autó ahogy azt várom, javítottam rögtön 10 másodpercet az időmön, és ha véletlen eldobom a seggét a verdának meg tudom fogni egy gyors ellenkormányzással (korábban ez nagyon ritkán sikerült).
    Namost én eddig abban a tudatban voltam, hogy ezek programok automatikusan megpróbálják kompenzálni az eltérő autóosztályok eltérő kormányfordulatai közötti különbségeket, de akkor én itt valamit nagyon nem értek, hogy hogyan kellene működnie.

    Ti hogyan használjátok/állítjátok be ezeket?