• Axtros
    #18419
    írd oda melyik kombóval jött ez a tapasztalat

    Nincs itt semmiféle kombináció. A Porsche pályának az a vonalvezetése, amit most adtak a DLC-vel, nem túl optimális a versenyzésre. (Persze alapjában véve tudom, hogy egy teszt pályáról van szó, de mivel a PC2 meg egy számítógépes játékprogram, nem ártana talán rajta versenyezni sem.) Szóval, nem kell itt még elmenni időjárás / napszak effektekig, itt csak tisztán a pályáról szólt a korábbi bejegyzésem.
    De ha már itt tartunk csak a vita kedvéért, akkor azt is kifejetem, hogy pontosan melyik vonalvezetés lenne - szubjektív véleményem szerint - az alkalmasabb a versenyzésre. Aztán mindenki jöhet a saját ötletével, vagy véleményével.
    A rajt-cél egyenes meghosszabítása miatt vagy a Suzuka S-t ki kellene venni, a nagyobb ívű Loews kanyart kellene meghagyni, és nem a kisebb, szűkebb változatát, és végül a Bus Stop kérdés. Na ez az a pont, amiben én is dilemábban vagyok, mert nagyon ötletes, de mivel ez az egész így is egy kanyarban van - igaz, nagy ívű, gyors kanyarban - talán ezt is ki lehetne hagyni a verseny nyomvonalból. Tesztelésre nagyon jó, hogy ott van, de én azt gondolom, hogy a nagyívű folyamatos és gyorsasági kanyar önmagában is ad elég "versenyhelyzetet", nem kellene azt még megtörtni a "buszmegállóval". De mint mondtam, ez számomra is kérdéses.

    Pitti:
    Esőben mindenki szenved, éppen azért nehezebb is, ha esik. Az esős futamok teljesen elétérő vezetéstechnikai megoldásokat igényelnek - még egy szimulátorban is - mint száraz pályán. Ez adja meg az esős futam különlegességét. Ott "szenvedni" kell, mert az időjárás az első számú ellenfeled, a többiek csak utána jönnek. :)
    Utoljára szerkesztette: Axtros, 2018.03.07. 08:28:13