• sertrex
    #18225
    Egy kis tesztelgetés. Brno @ Lamborghini GT3.
    Practice mód. Száraz, két kör, felvezetés és egy mért kör. Majd rain, felvezetés és két mért kör. Gyári vagy engedélyezett segédletek, bekapcsolva. Miért kapcsolnám ki ha valóságban is használják, használhatják? Egy autósportban se az a lényeg, hogy minél csúszósabb legyen, inkább a stabilitásra mennek. Kivéve a driftben. :DD
    Kb. 9 másodperccel lassabb az első vizes mért kör a száraznál, majd a második mért kör vizesen 13 másodperccel lassabb a száraznál. Nem írok konkrét időket, mert a saját tempómhoz hasonlítottam, nem a VR időkhöz. :DDD
    Tapadás érzet stabil, valóban nem csúszkál össze-vissza, de valahol mégis elmegy az az idő. Mert valójában az orrát tolja a vizes pályán. Ha megpróbálod nagyobb sebességen bevenni a kanyart, akkor bizony csúszik csak nem túlkormányozottan, ahogy elvárnánk a jó F1 2017 über szimulátor mintájára, hanem inkább a való életben tapasztaltakhoz hasonlóan. Az eleje csúszik tovább le az ívről. Ami kanyart szárazon be tudok venni hármasban az vizesen csak kettesben megy. Jóval nagyobbak az ívek és érezhetően lassabbak is. És ez csak egy autó így hevenyészett tesztben. Eleve már a gumik sebessége is eltér, mert esőgumival nem tudsz ugyan ott, ugyan olyan végsebessséget elérni, mint szárazzal. Tehát a féktáv dolog is logikus, hogy látszatra ugyanott van a féktáv kezdete, mert minél lassabban mész annál később kell fékezni.
    De aki azt állítja, hogy sínautó lett, az még nálam is lassabb.