• sertrex #18211
    Mondjuk amivel egyik szaktekintély leírásában se találkoztam eddig és szembesülnöm kellett vele tegnap.
    Esős Brno @ NSX GT3. Kétféle esősre állítottam normál eső, majd egy fokkal erősebbre. Ja, és real time volt minden. Rögtön versenyt állítottam be kihagyva a qualit.
    Simán hagytam alap setupon. Gondoltam tolok egy 20 körös sprintet. A hidegzuhany akkor jött, mikor elértünk a 3. körig. Mert valóban elég stabil tapadós volt a gumi az első-másidik körben, de a harmadikra már annyira alulkormányozott lett, hogy szinte állóra kellett fékezni hogy beforduljak. Lehet, hogy nem csúszkálok össze-vissza, mint ahogy egyéb nagynevű szimekben megszokhattuk, de az esős gumi viselkedése merőben eltér a korábbiakétól. Eddig csak random elkezdett csúszkálni a minél több víztől, de most érezni, hogy elfogy, nem bír el a sok vízzel és ez nem párosul idióta, indokolatlan csúszkálással. Egy biztos, setup nélkül nem igazán lehet az AI ellen egy jó futamot menni. Sőt a verseny előtt nem árt ha beveszünk a programba agy esős free pactice-t is. De gondolom ez csak egy több körös versenyen derül ki. Igen az első körben tökletesen tapadtak a gumik, de mivel dinamikusan változtak a körülmények így a tapadás is és minden egyéb is változik vele.
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Szóval eddig csak azt lehetett hallani, hogy sírnak a tapadás miatt vagy túl erős az AI, vagy túl gyenge az AI. De videókat nem igazán lehet a síró mókusoktól látni, hogy mégis mi történik azokon a futamokon, milyen az átlag sebesség szárazon és vizen is. Az AI milyen erősségen ment. Sőt még azt homály fedi általában, hogy milyen pályán, milyen autóval/autókkal történtek a dolgok.
    De persze el kell hinni, mert ha nem akkor alacsony a léc, gyenge elméjü a mondandónk és úgy általában csak az nem udorító és visszataszító ember aki velük ért egyet. Igen itt egyesek eléggé furán értlemezik a fórum lényegét. Nem nagyon szeretik, ha más, más véleményen van, főleg ha le is írja.

    Utoljára szerkesztette: sertrex, 2017.12.16. 10:13:46