• Danecay
    #17392
    Őszinte leszek! Picit kezdesz felbosszantani. Mond, te elszoktat olvasni amit mások írnak vagy csak fújod a magadét? Segítek, hogy ne kelljen visszaolvasnod:
    Ezt írtam a #17212 -ben
    "A hajtűben még az 1-es sebességi fokozatba váltva is megpróbáltam élni a motorfék lassító hatásával, hogy a kanyarcsúcsponton elforduljak. Ugyanakkor esőben szintén jól látható módon elég volt a 100-as tábla előtt rázókőnél elkezdeni fékezni és így is hamarabb lelassult az autó, itt már 1-esbe inkább csak az optimálisabb fordulat miatt tettem nem pedig a motorfék miatt. Itt nem blokkoltak a kerekek, csak egyszerűen rövidebb úton megállt mint szárazon :) Sőt a bevágott esős körülmények közti videót kb. a 3. körben rögzítettem mert mindig túl hosszúra sikeredett a féktáv, és még ez sem egy extrém módon jól sikerült rövid, szerintem amúgy lazán be lehetne engedni a 100-as tábláig."

    Tehát itt a magyarázat, hogy miért melegebbek az esőgumik, azért mert még a probléma ismeretében is az esős körülményekre való tekintettel ösztönből hosszabb féktávot vettem mint amilyen indokolt lett volna, és igen, elsőre is még hideg gumikon is, és a videóban megmutatni kívánt jelenség miatt a 3. körben rögzített féktávot találtam már kellőképpen látványosnak hogy összehasonlítást csináljak vele.
    A beszúrt képpel sem tudom, hogy mit akarsz, jól látható módon mindkét esetben még állok a gázon, viszont a gáz állása mellett a féket is mutatja ám a HUD, olyan képet csinálj! Amúgy ki is próbáltad vagy csak osztod?
    Azért szép próbálkozás volt :)