• Tomo15
    #17308
    T500: Erős, brutál gyors, viszont nagyon durva, kevésbé kifinomúlt a szíjhajtása, erősebben érezni a "recéket", viszonylag hangos, nagyobb az ellenállása. Nekem nem volt vele technikai bajom.
    T300/TX: Gyengébb egy kicsit mint a t500rs, viszont sokkal kifinomultabb a szíjhajtása, valamint a brushless motor miatt gyorsabban is reagál(nem gyorsabban pörög), valósághűbb érzés mint a t500... kettő is volt belőle (nem egyszerre) nem volt velük bajom...
    TS-PC: Erősebb mint a t500rs, és ugyan olyan finom mint a t300rs. Ez már nagyon kellemesen fel tud keményedni mondjuk egy formula autóval kanyarban, a belseje is erősített. Amellett, hogy finoman működik, brutál erőket tud átvinni.... Most adtam el az enyém, Dec közepe óta volt meg, nem volt szintén vele bajom. DD-ra akartam váltani (ismerősnél próbáltam), viszont sikerült egy CW2.5-t is kipróbálni a Porsche 918 pereccel... Nos ezt rendeltem meg végül, ha nem kell a fejet letekerő erő, akkor nagyon nagyon közeli érzés mint a DD(meg azért olcsóbb kb 400€-val). Később meg úgyis a DD a jövő...
    Ezek előtt volt jó pár kormányom (az első vmi tecsós gagyi 98'-ban :D) 8 évig nyúztam g25-öt (két korai szériásom garanciáztatni kellett, a harmadik bírta), utána vettem egy Fana CSR elitet (csw v1 bázis gagyibb pereccel), egyedül ezzel volt inkább bajom, a motorok melegedtek, tönkrementek, vezérlőlap tönkrement... Viszont amikor működött szuper volt. A fana supportja mindenből tudott újat küldeni, és lazán meg tudtam otthon is csinálni, de nem volt kedvem a további szíváshoz, ezért jött a fent leírt pár Tm kormány, ami dizájn, és vezetési élmény tekintetében kicsi visszalépés volt, ellenben nem ment tönkre :D Remélem egy kicsit tudtam segíteni...