• Alexease
    #17267
    Eleve kicsit furcsak a gumik oldaltartasai a progiban, meg egyertelmuen eltolt (alul- vagy tulkormanyzotta) beallitassal sem mindig egyertelmu minden kanyarban, korben, helyzetben.

    Gondolom a sok dinamikus valtozo miatt kizamithatatlanul mukodnek a gumik (is). Ami nem feltetlenul hiba, egyszerun egy teljesen masik szint pl. egy AC-hoz kepest. Az iR is teljesen dinamikus (rendes idealis iv, gumi tormelekek, felhordott es "atrendezheto" palya koszolodas), jol erezni a valtozasokat, de megis mas. A CARS2-ben mintha kicsit jobban akarna "ragaszkodni" az uthoz a gumi, ami "furcsa" atmeneteket produkal minden iranyban (long/lat).
    De meg a gumik fuggoleges mozgasa ("rugozasa") is mashogy befolyasolja a tapadas valtozast. Erzesre jobban tapad, mint amit a profile/contactpatch valtozas indokolna. Persze ez csak elmeleti, fingomsemsincsen, versenygumi sem voltam meg sose:D