#17005
Az esos tapadas azert nem olyan rossz (persze, mindig lehetne jobb).
A slic-kel elvileg addig lehet autozni (kissebb-nagyobb csuszkalasokkal) amig nem egyertelmuen vizes/tukrozodo az aszfalt (megjelenites fuggo, csaloka is lehet). Az elso esos beallitas meg lazan, de egy ideig meg a masodik is belefer. Ennel szamit a napszak, a homersekletek, az auto mennyiseg es kell az idealis iv. A sotetebb/tukrozodobb reszekre kell vigyazni (de meg elmegy), ami gazos az a (kialakulo es meglevo) tocsak.
A magasabb esos palyan mar egyertelmuen bukta, ott mar sokat csuszkal, az iv is keves es sok a tocsa.
Hogy mennyire van jol osszehangolva az igazihoz kepest, az passz;) De tuti probaltak kovetni a valos versenyek tapasztalatait (vagy azon latottakat:P), es kompenzalni az emberek igenyevel (plusz-minusz).
Sajat "menesben", egyedul, kuln tesztelgetve vagy az atmeneteket dinamikusan, nincs kulonosebb gondom vele. Ami keves vagy eppen sok, betudom annak, hogy utana kellett menniuk a jatekosok tobbsegenek (szukseges "rossz"). Meg persze annak, hogy ezen meg lenne mit faragni:D