Hivatalos oldal I Hivatalos fórum I Steam I Magyar Steam csoport I Facebook oldal I Magyar FAQ I Setupok I
-
Boscolahm #16712 Sziasztok!
Anno még rengeteget játszottam a Shift 2-vel. Nem is tudom, hogy már hány órát öltem bele. Én csak kontrollerrel játszom, mert jobban szeretek külső nézetből vezetni, és kormánnyal meg nem szerettem úgy vezetni, hogy közben kívülről skubizom az autót. Karriert végül nem is vittem végig, valahol a GT-s részen abba hagytam. Rengeteg időt szórakoztam azzal is, hogy keresgéltem az autók tökéletes beállítását. A játék kétségkívül tetszett, leszámítva, hogy nem volt benne „skirmish bajnokság”. Majd megjelent a Project Cars, amit megtudtam, hogy azok játszottak sokan közre a készítésében, akik a Shift 2 is készítették, így nagyon vártam. Számomra a Project Cars a Shift 3 volt, szinte azt az irányelvet vitte tovább sok téren. Szintén rengeteg időt fecceltem bele, a karriert viszont gyorsan abbahagytam. Ha volt olyan pálya - karrierben ugye előre belőtt, szkriptelt pályák voltak - ahol esett az eső a gép simán lehagyott, mivel őt nem zavarta az eső nagyon, ugyan olyan köridőket tudott menni. aztán patch-elték a dolgot, de nagyon az sem oldotta meg a problémát, inkább csak káoszosabb lett szerintem. Szóval volt benne dinamikus időjárás csak éppen „nem működött.”
Be kell valljam most egyből azzal kezdtem, hogy verseny és dinamikus időjárás és teszt. Eddig még csak custom futamokat futottam, és csak pár köröseket, de itt jól működött a dinamikus időjárás. Tudtam tartani a lépést a többiekkel akár szakadó esőben is. Persze majd ki akarom próbálni, hogy több tíz körös versenyben és carrier módban is, hogy ott hogy működik a dolog. Kipróbáltam többféle járgányt, Clion át a csúcskategóriás gépekig többet is. az irányítás tényleg elképesztően változó. Kis Renault-al még elboldogultam, de az igazi erőgépekkel már nem. Ez idáig a „legszimulátorosabb” vezetési élményt kínáló játék a szériából (Shift 2, Project Cars, Project Cars 2). Én be kell valljam nem vagyok egy nagy drájvör (inkább csak koca sofőr, de végül is ez csak egy játék) ezért gondolhattak volna azokra is akik csak „élvezni” szeretnék a játékot és mint akár a Dirt 4-ben az elején rákérdezhetett volna, hogy te vagy Hamilton és kened vágod a témát és szimulátorozni szeretnél vagy csak a hétvégi sofőrök táborát szeretnéd erősíteni? Ugye a rallisban választhatunk hogy szimulátorosabb stílusban vagy arcade-sabb stílusban szeretnénk vezetni. Itt is örültem volna egy ilyen „beállításnak.” Meg még egy. Anno a Project Cars egyben is vezettem több tíz körös versenyeket és volt hogy kicsit „bealudtam” és elszambáztam egy kanyart és már gyűjtögettem is az értékesnél értékesebb ásványi köveket és kavicsokat a gyűjteményembe egy kanyart követően. Már ott is jól esett volna egy olyan „idővisszapörgetős izé.” Ahogy írtam én nem vagyok profi, csak én is mint sokan mások szeretném élvezni a vezetés élményét jobbnál jobb gépsárkányokkal, és ha már kiegyenesítek egy kanyart, ez miatt ne kelljen már újrakezdenem egy egész versenyt. Ezt az opciót is belepakolhatták volna még, és aki akarja az használhatja, - mint akár az ABS-t vagy az automata váltót, stb.- aki meg nem akarja az nem él vele.
Amúgy a pályák és az autók felhozatalára nem lehet panasz, tényleg zseniális. A hangok főleg tetszenek, elképesztőek. Grafika is szép. Itt ott van tényleg bug, néha a visszajátszásban pont az én általam vezetett autó nem látszik stb. De majd ezekre is jönnek a javító foltok… legalábbis remélem :)
Maga a játék tényleg szórakoztató, így mindenkinek csak ajánlani tudom, aki szereti a benzingőzt :)
Erősségekről és gyengeségekről ezen kívül beszámolni jobban nem tudok, ahhoz még nem játszottam eleget.
Amúgy ha hosszú távú versenyt megy valaki, mikor kopnak az abroncsok az érzékelhető a vezetésben? És ha igen, a gépnek (AI) is lassulnak a köridei, neki is visszaköszön? Válaszaitokat előre is köszönöm szépen.