• Alexease
    #16691
    Itt natur fizikabol es gumibol jon az FFB, erzekeny a jobb kormanyokra. Itt nincs olyan trukk, hogy ha csuszik a gumi akkor gyengul vagy megszunik az FFB, a felfuggesztes geometriakbol szamolja a dolgokat. A 3 iranyu erokbol kalkulalja tobb lepesben a vegso erteket. Kormany tipustol, gyarlag beallitott erotol, kozvetlensegtol es elfordulastol fuggoen eleg valtozatos lehet, foleg a Volume/Tone ertekekek allitasara.

    Sajnos gyarilag mindig bena ertekeket allitanak be a kormanyokhoz, nem csak az erzekenyseget barmoljak le, meg holtjatekot is adnak az egesznek:D

    A gyari auto setup-ok egyertelmuen stabil menesre vannak, ne legyen frusztracio;) amelyik autoban van gyari TC az is max-on van, nem gyorsul, nem kanyarodik;) Neha a diffi beallitasoknal is olyan, hogy megy egyenesen tovabb az auto a kanyarban, nehogy gond legyen:D