Hivatalos oldal I Hivatalos fórum I Steam I Magyar Steam csoport I Facebook oldal I Magyar FAQ I Setupok I
-
#16535
A "nagy tapadas" relativ.
Egyreszt a gumi/kormany/FFB mas erzest ad mint minden mas program (nincs ket egyforma). Amiatt eleg csaloka lehet.
Masreszt a beallitasokra es koridokre is erdemes ranezni, es itt mar erdemes bizonyos mertekig "hasonlitgatni".
A beta-t tesztelgettem, es bar erzesre mas volt (mint AC, rF2, iR), de a "tapadosabb" erzes meg sem adott irrealis kezelest vagy koridoket.
Persze tizedre sose lesznek azonosak, de a programonkenti plusz-minusz ido kulonbsegeket nem ereztem duran elteronek vagy rossznak.
Sokszor az iR volt koridore a leggyorsabb, pedig az a "leggepeszkedosebb", aztan az rF2, es az AC sem egyszeru, pedig ott minden auto "keretbe akar allni es driftelni" erzesem van.
A durvabb tapadas lehet egyszeruen "eltulzott" autobealliutas is (gumi, aero), logikusan a "mindenkinek" (bill, gamepad, arkad) celcsoport miatt.
Menj 5-10 kort az AC-ban es itt ugyanazzal a tartalommal, ugyanolyan korulmenyekkel, es addig hangold az autot, amig hasonlo nem lesz a korido. Ha erzesre ez meg mindig tapadosabb, nem lehet hibazni, es +5 masodperccel (auto/palya fuggo) gyorsabb, akkor mar elofordulhat hogy gaz van:) Persze az ido kulonbseg is relativ, mert nem mindegy az 1 vagy a 24km-es palya, KTM-mel vagy F1-gyel:D