• Fehercsoki
    #16531
    Próbálgattam a tapadást BMW 1M Stancework Editionnel Barcelona GP pályán napos időben a gyári "stable" setuppal (legjobb gumival), és hát egyáltalán nem érzem hogy túlságosan tapadna (30 fok körüli volt a pálya), kanyarokban elég sokat kell korrigálni és alapból kb fél gázzal lehet csak menni (Assetto Corsa-ban az autók nagy részével szinte padlógázzal lehet bevenni a kanyarokat), valamint a 2. DRS zóna előtti kanyarban félgázon is simán megforgat a rázókő (gyors reagálással persze meg lehet fogni, de AC-ban is). Egyébként gyári beállításokból mindig a "stable"-t érdemes használni, a "loose" elvileg annyira nem jó. Annyi igazság azért van a dologban, hogy azt a megcsúszást ami Assetto Corsa-ban kipördüléshez vezetne itt nagyobb eséllyel lehet megfogni. Egyébként Assetto Corsa-ban én mindig a "Green" beállítást használom ami elvileg olyan 93-95%-os tapadást jelent, de még ezt is soknak érzem.

    Ezen kívül állítgattam az FFB-t is, Gain 100, minden más 50, azaz az alapbeállítás tűnt a legjobbnak (TM T300-al), így azért már érződik minden rendesen.
    Utoljára szerkesztette: Fehercsoki, 2017.09.23. 11:46:55