• Alexease
    #16355
    Az FFB beallitasok es mukodes keveset, de folyamatosan valtozott a beta alatt, 1 honappal ezelott is. Az utolso beta utan nem tudom milyen, ezt a veglegeset meg nem probaltam. De igazabol csak az erossege esetleg reszletessege) valtozott default-on.

    Valszeg probaltak a nepszerubb (gyakoribb, elerhetobb, olcsobb) kormanyokhoz igazitani, ne egy felmillios DD kormany legyen az alap, mert az a bellitas rangatos/rossz lesz egy "hagyomanyos" kormanyon kepest. Ez mar messze nem a 10 eves rF1 "effektezos" gumi/kormany/FFB megoldas.

    Az alap beallitasokbol a RAW-t erdemes valasztani (az a nyers, reszletes, kozvetlen alapu). Ez a beta vegen "gyengebb" volt mint kellene, Custom-ra kellett tenni, es a harom beallitassal probalkozni. Miven nem effektezos, kormenyonkent erdemes/kell is kicsit piszkalni (nem rosszbol lesz jo, csak pl. nem lesz clipping es hasonlo). Hogy most milyen, nem tudom.

    Mar lehet "mindent" menetkozben autobol allitani (menukbol vagy gombokra rakni, pl. a nezeteket es a FFB-t is). Erdemes hasznalni, tesztelni.

    A kormany/FFB erzes/mukodes NEM lesz olyan, mint az AC/AMS/iR/rF2/R3E stb. – kinek mi tetszik. Ez inkabb az iR/rF2-hoz allna kozelepbb (a rendes "3D-s" gumi mukodes es egyebek miatt, de persze "olyan" sem lesz – nem rosszabb, csak mas!).

    A kormany/FFB/gumi/tapadas tesztelesnel nem erdemes leragadni db1 autonal es 1db "kornyezetben" (szaraz, vizes, havas, tiszta vagy gumizott).
    Tobb erosen eltero autot (regi-uj, erosseg, hajtaslanc stb.) erdemes meghajtani, felvaltva, egymas utan.