• sertrex
    #16320
    Nálam egyszerű a képlet, én az első részhez fogom hasonlítani. Fizika, gumifizika, FFB, AI az elsődleges szempontok.
    Továbbá kíváncsi vagyok a Live Track 3.0-ra.
    Amit már tudni, hogy a Multiplayer rész sokkal jobb lett, a pálya felhozatal még jobb lett és a Porsche, Ferrari, Lamborghini belépésével még jobb lett az autó kínálat is, főleg hogy bővítették a multi class rendszert. A karrier meg az AI-tól függ, hogy játszható-e vagy sem. Sajnos az egyben nem tudtam végigjátszani, mert nagyon hullámzó volt az AI teljesítménye. Néhány autótípusnál jókat lehetett vele küzdeni néhánynál meg nem. Bővítve lett a különböző versenyek szabályrendszere is. Remélem az idegesítő lassítgatást kivették belőle. Jó pont hogy lesz manuális boxutca és felvezető kört is lehet menni, ahol végre számít, hogy ki mennyire tudja bemelegíteni a gumijait. Gumifizika!!! Remélem nem scriptelt vacakkal szúrják ki a szemünk. Azt is tudni, hogy karrierben scriptelt lesz az időjárás. Ez alatt azt érthetjük, hogy verseny alatt dinamikus, de ha többször futjuk ugyanazt a versenyt, akkor mindig ugyanazok a körülmények lesznek. Szóval adott verseny mindig esős vagy száraz vagy mixelt száraz-esős lesz. De mondjuk ez is csak egy kisebb gond mert nem hiszem, hogy nagyon sok olyan ember lesz aki, mondjuk hússzor végigtolná a karriert. Minden esetre, amiket már lehet tudni azok közül is rengeteg a pozitívum az első rész ellenében, bár én azzal is jól elvoltam.
    Ha meg valaki iR/rF mélységű autóműködésre számít az szerintem csalódni fog, mert a fizika továbbra is az első rész irányát követi, legalábbis a videókból tesztekből ez jött át. De már csak 1 nap és 13 óra van hátra, hogy személyesen is meggyőződjünk róla. ;)))
    Utoljára szerkesztette: sertrex, 2017.09.20. 10:51:03