• Alexease
    #15922
    Eddig nem is volt vele gondom, mert fejlesztes alatt levo program, lehetetlen "felkesz" kodokkal napi szinten tokeletes programot kiadni.
    De igy hogy Collins irta a "koncepciot" (bar nem tudom ez mennyire tukrozi az SMS hozzallasat?!) mar azert neccesebb a dolog:)

    Persze nem rossz vagy ilyesmi, de ha ilyen lesz a vege is, akkor erezhetoen a verenyelmenyre mentek ra, frusztracio nelkul.

    Korabban csak GT-ket probaltam, ami ABS/TC, bazinagy aero-k, szeles slick-ek, modern technika es ami kell.
    Igy tegnap, eppen emiatt, kivancsiagbol mentem Lotus 49 (eppen 50 eves technika:P) Zolder kombon. Megpordulni nem tudtam, meg "szandekosan" sem:) Az auto hatulja "nulla", barmilyen hiabanal (eltulzott kanyarbemenet vagy padlogazas kigyorsitas) csak az elejet turja.

    De koridoben meg furcsa. Normalisan jo koridot akartam menni, osszehasonlitva az iR-rel, es 6-8 masodperccel mentem itt lassabbat:)
    Pedig az iR odafigyelosebb: sok apro ellenkormanyzas, kiporognek a hatsokerekek, nyomatekbol be lehet forditani a hatuljat stb. Es az sem jegpalya, ott sem pordultem meg (kiveve egyszer, de akkor fektavon megcsiptem a hatuljaval fuvet:P), de ott el az auto, gepeszkedni kell, es nem lehet digitalisan hasznalni a gazpedalt;D

    Ami gyanus, hogy vannak a garazsban ECU (ABS/TC) beallitasok a Lotus-hoz. Igy talan valami meg felkesz vagy bugos;)

    Persze nem irok le egy WIP programot, talan most kozmetikazzak meg a globalis gumit vagy a Livetrack-et, valami atmeneti allapot van. Es csak egy bulid a sokbol.
    Lasd multkori prosszeror fejlesztes: beepitettek valami modernebbet, az enyemen mar el sem idult, leirtam hogy gameover, aztan 1-2 build utan visszakerult a tamogatottsag:)
    Plusz 2-3 autobol sem erdemes az egeszet megitelni.

    Mostanaban racuppantam, talan ra tudom szanni estenkent az idot, megnezek tobb autot tobb palyan.