• sertrex
    #15640
    "Szvsz ehhez nem panaszkondi kell, hanem ilyet nem engedni bele, csak oda ahova való és olyan autóval amivel valóban lehet. GT és Formula biztosan nem hóra van."

    Igazából nem tudható, hogy milyen segítségekkel autózták azokat a havas videókat. Vagy azt hogy dinamikusra volt-e az időjárás állítva vagy csak simán havas felszínre. Sőt még azt se tudjuk, hogy milyen értékeket lehet beállítani, milyen lesz az új gumi felhozatal. Nem véletlenül van, hogy nem kommentálom a videókat mert csak tájékoztató jellegűek és nem akarnék elhamarkodott következtetéseket levonni. Se negatív, se pozitív irányba.

    "Bár még sokat változhat, de nagy ugrás így ránézésre nincs. Hangok valahol jók, jobbak, sok helyen meg nem. Sok a Cars1ben kifejlesztett generikus effekt, amik ott sem voltak túl jók, de sikerült átemelni őket, vagyis nem változtatni rajta. Van ami szépen szól, van ami ingerszegény és lapos. Kár, mert annyira sok nem kellene hogy minden nagyon jó legyen. Visszajátszásban is fura a hang, kevés."

    Pontosan milyen nagy ugrásra számítottál? Már az első rész is nagy ugrás volt, például a Shiftekhez képest. Felturbózták a Madness motort DX11-re, megkapta az fmod hangmotort, stb... Nem igazán mutatsz a piacon jobban kinéző autósjátékot.
    BTW! Hang. Mielőtt ilyen szakmainak látszó értekezésbe kezdesz, jobb ha tudod, hogy a hang a levegőben terjed és nem az interneten.
    Szóval mielőtt disszertációt írnál a témából vedd figyelembe, hogy ezek YT videók, amik még a játék valódi hangját se adják vissza, nem hogy élethűnek tekinthető következtetést vonjunk le belőle. Másrészről változó minőségű videókról van szó, egyik halkabb, másik hangosabb, stb...
    Magad is kipróbálhatod ha felveszel egy jelenetet, majd feltöltöd YT-ra és azután a kettőt összehasonlítod. Másrészről nem világos, hogy mihez hasonlítottad a hangokat, mielőtt levontad a következtetésedet? Ugyanis nem mindegy, hogy a TV-n keresztül halljuk egy autó hangját vagy benne ülünk. Gondolom az utóbbiban nem sok részed volt. Ugyanis a valóságban hallott hangok teljesen mások, mint amik mikrofonon át jutnak el hozzánk a közvetítésekből, még akkor is ha azok jó minőségűnek mondhatók. Sőt egy-egy autónak a hangja is másképp szól különböző pályákon, mivel megváltozik az akusztika. Akkor marad az általad elképzelt hang, hogy szerinted hogy kellene szólnia, annak viszont nem biztos, hogy bármi köze lenne a valódi hangokhoz. Szóval itt inkább csak az izlésedről beszélhetünk, ami valljuk be, annyira nem tekinthető mérvadónak, tehát nem is vitatkoznék veled e téren. Mivel a visszajátszásos videók is változó minőségűnek tekinthetők, így nehéz eldönteni, hogy valójában milyen minőségűek.

    ["Időjárások nagyon jók, a dinamikus változások nagyon jók, amiben a Cars 1 erős volt azokban ez is az és még jobb lett."[/i]

    Látványra biztosan így van, de ez meg majd csak a megjelenés után derül ki, mert így nem igazán lehet eldönteni, hogy a vezetést mennyire befolyásolja a vizuális hatásokon kívül.

    "Minden más viszont nagy előrelépést nem mutat, sőt, mintha a Cars1et nézném 1:1ben.

    A CARS alapjában véve egy új játék, két éve jelent meg az első rész, azóta hardveresen se volt forradalminak mondható áttörés. Szóval eléggé érthetetlen a nagy előrelépést keresni. Talán majd a CARS 3-mal eljön a DX12, ami egy újabb előrelépésnek fog számítani. Így nem is annyira külcsínre, mint inkább arra mentek rá ami a felszín alatt van. Live Track 3.0, itt pl. újra kellett írni a pályák felszínét, mert egyrészt már lehetnek havasak és változtak ezáltal a hőmérsékleti értékek is. Ráadásul régebbi és új pályák közül elég sok valamilyen szkeneléses eljárással kerül bele a CARS 2-be. Pl. a Nord is már szkennelt pályaként tér vissza. Jelenleg nem tudom, hogy csak azokon a pályákon lehet hó, amelyikeken a valóságban is lehet hó vagy minden pályán. Továbbfejlesztett gumifizika, fizika, FFB, a változó napszak és az időjárás és az azzal járó hőmérsékleti változók és fényviszonyok. Pálya gumizódás, vizesedés, száradás, száradó ívek, eső miatti tapadásvesztész, stb... Teljesen új szabályrendszert dolgoztak ki. Beállítható, hogy pl. GT vagy Indy vagy Formula szabályok szerint legyen megrendezve egy verseny. Pl. GT-ben nem lehet egyszerre tankolni és kereket cserélni, ez majd jól látszik a boxban. BTW! Boksz utca. Animált személyzet, kézi vezérlésű boxba behajtás, boxból való kihajtás. De ez is variálható. Támogatást kapott a 4K és a 12K kijelzés. Javítottak a VR rendszeren. Továbbá bekerült a játékba a Rally cross, ami ugye egy új pályafelszínt is hozott és ahogy a videókban is látszik és a kommentárokban is hangoztatják, ez fizikailag is változást jelent a vezetésben. Tehát ez nem csak vizuálisan van jelen. A megjelenés után erről is többet tudunk majd.
    Szóval, maradjunk abban, hogy ez már Project CARS 2 lesz és nem egy átbőrözött PC1.

    Utoljára szerkesztette: sertrex, 2017.07.18. 08:46:20