• Danecay
    #13457
    Érdekes! A kerékkopás monitorozásáról továbbra sem esik szó. Számomra ez egész egyszerűen érthetetlen! Miért nem lehet legalább a harmadik nagyobb update-el egy egyértelműen fontos értéket láthatóvá tenni, amit gyakorlatilag szinte az összes third party alkalmazással meg lehet jeleníteni. Akkor annyira bonyolult csak nem lehet, hogy maga a fejlesztő ne tudná megcsinálni és megjeleníthetővé tenni HUD formájában. Azt meg gondolom csak nem várják el, hogy ezért fogja be az ember az okostelefonját, tablet-jét, vagy ha nem áll rendelkezésre akkor vásároljon ilyen eszközt és erre használatos alkalmazást (mert a valamire valók ebből is fizetősek), hogy ezt a szerintem fontos dolgot figyelemmel tudja kísérni. De még ha így is lenne, amit nem gondolok, akkor mi a helyzet a PS és XBOX játékosokkal, multiplatform játékról lévén szó, ahol ez a megoldás szóba sem jöhet?
    Persze sok okos (nem itt) belebeszéli, hogy ezt érezni kell, meg hogy az igazi autókban sincs erről visszajelzés. Persze, hogy nincs, úgy mint a legtöbb esetben a terhelődés irányáról, a G erőkről, gáz és fékpedálok állásáról, ideális ívről, amik mégis helyet kaptak a játékban. No meg ennek tekintetében az pl. rFactor 2 egy gagyi árkád játék lehet csak hiszen ez dolog nyomon követhető.
    Kitesztelni a gumikopást minden kategóriára vonatkozóan, kopási szorzótól, és autóbeállítástól függően majdhogynem lehetetlen, és még akkor ott vannak a nem kitesztelhető elfékezések és egyéb események amik erre kihatással lehetnek és összefüggésbe hozhatók. Arról nem is beszélve, hogy ez egy update-el akár meg is változhat, mint legutóbb az FFB és akkor oda a sok belefektetett órának, már ha valakinek lenne erre egyáltalán ideje, türelme.

    Még Ian Bell is így nyilatkozott erről a hivatalos fórumon lassan két hónapja és mégsem történt semmit. Ja, de igen, bejelentették a 2. részt

    Utoljára szerkesztette: Danecay, 2015.06.25. 14:46:22