Hivatalos oldal I Hivatalos fórum I Steam I Magyar Steam csoport I Facebook oldal I Magyar FAQ I Setupok I
-
#12549
sry, jusson csont a dolgozó embernek is :)
Én azt hittem itt le is záródik minden, tök jó befejezése volt ennek a vitának minden érintettnek kár volt folytatni szvsz.
Megnézve a videókat, én nem látom egyértelműnek.
A legnagyobb problémát egyébként az alacsony végsebességben látom, nem tudom default setup ennyit ad-e ki, de ez nagyon kevés, az Eau Rouge-ból kijőve 216km/h kell legyen minimum, ideális esetben 218. A féktávra érkezve pedig 227..és az a legjobb ha már ezen a sebességen megy kb. egy-másfél másodperce az autó.
Fernandoo-nál ez nagyon nem volt meg, ezért a legjobb/legproblémamentesebb előzési pontot nem tudta megjátszani, ellenben nagyon támadható volt az egyenes végén.
Valszeg a rövidebb áttételnek köszönhetően viszont ott tudott gyors lenni ahol viszont nehézkes, rizikós előzni.
Az első incidenst ennek tudom be. ..átérzem hogy sz@r ügy, de az versenybaleset szvsz.
A második esetnél Laci kikerült a látókörből, és nagyon szűken próbált ráfordulni arra a kanyarra. Sztem ez is versenybaleset, de sztem mindkettőtöknek figyelni kellett volna.
A harmadik szitu, ..kétten csatáznak lerontják egymás tempóját..oda én is betettem volna. Az egész azért néz ki sz@rul kicsit mert Fernandoo kapott egy lökést jobbról a seggére, és ezért ütötte meg a másikat...ez benne van az ilyen esetek vagy jól sülnek el vagy így...vagy nevető harmadik lesz, vagy kieső..mert ők ketten elsősorban egymásra figyelnek, nem az érkező harmadikra.
A negyediket Fernandoo-nak adom mert tudta hova megy, látta a másik autót,...nyilván kell a hely mindenkinek.
Az utolsó eset sztem egyértelműen Laci sara, szvsz tök mindegy hogy cikázás vagy sem, azért mert nem látom a logikáját...az Eau Rouge-ban nem fér el két autó, tehát ha a lejtőn előzni akarok, akkor egy autóhosszal legalább be kell fejeznem az előzést. ..ha nem akkor nagy valószínűséggel rosszul fogunk ráfordulni az Eau Rouge-ra ami büntet.
..sztem ennek a próbálkozásnak nem volt alapja...szvsz a jó megoldás elvenni a gázt, rákészülni a jó Eau Rouge sebességre, és az egyenesben szélárnyékból gond nélkül előzni.
Az Eau Rouge bejáratánál túl erőszakos, és szvsz kissé felesleges előzni.
Fernandoo tuti visszatámadhatott volna, ha jó a végsebessége (ami nem volt jó).
...
..és akkor itt is vagyunk a fő problémánál, a default setup.
Az egy általános beállítás...én sem csinálok mást, minden autónál megcsinálom a magam deafult setup-ját, és azon már csak kicsiket kell változtatni. A váltó egy ilyen dolog, Spa és Monza akkor jó ha az embernek megvan a jó végsebessége...az az ideális.
..ha mindenki default setup-l megy, akkor sermmi gond, de ha nem akkor ilyen esetekre komoly esély van...azaz ott leszel gyors ahol nem nagyon lehet tisztán előzni, és ott leszel támadható ahol viszont igen...ez bosszantó, és idegesítő lehet ami elveszi a koncentrációt.
Utoljára szerkesztette: b type free, 2015.05.26. 15:39:16