• Alexease
    #11898
    Nem teszteltem hulyere, alig mentem meg valamivel. Eleve aero-s, komoly slick-es, help-es (pl. GT3: ABS, TC) autokbol nem indulok ki, talan lyen;) Meg kellene nezni valami natur cuccokat is. Valszeg az aranyokkal nincs gond, az altalaban mindenhol jo, de konnyen elofordulhat, hogy a mindenkinek jelleg miatt kicsit lazabb a fek es a tapadas.

    De mivel ezzel a GT3-mal is (ami valoban is kicsit hulyebiztos lehet) sikerult eleg jol erezni a melegedest, kopast, alulkormanyzottsagot, sikerult megcsuszni es porogni (es "nem csak ugy", hanem valoban elbaltaztam), annyira nem lehet rossz.

    En osszessegeben nezem (fizika, FFB, gumi, dinamika, grafika, hang, hangulat, tartalom, sozlgaltatas, mukodes stb. stb.), pakolok ide is oda is, aztan kiderul, mennyire erdemes valamivel foglalkozni. Ennel van boven a pozitiv oldalon, vagyis osszessegeben nincs vele gondom.

    Es jo az FFB. Jol beallitva (ffb + auto) nagon jo es reszletes a visszajelzes (felfuggesztes, kasztni suly, gumik), eleg jol odarakja magat az rF2-iR-AC kozepebe!