• Komolytalan
    #72
    Te kötekedő kis pöcs.

    Az autó amit 1 millióért vettem egy felső-közép kategóriás japán, ami új korában 9 millió volt. Megnéztem, amit 3 napra 60ezerért lehet bérelni az egy közel fapad kombi kompakt, felszereltségében még az enyém a jobb, mert ott pl nem kurblis a hátsó ajtó... Azt meg hogy nem a bontóban vettem mi se bizonyít jobban, mint az, hogy évi 100eFt-ből kijön a biztosítás+karbantartás (ennél egy új autó biztosítása+kötelező szervize se sokkal kevesebb). Amiben a bérelt autó jobb lehet az a fogyasztás, mert 8 literes átlag szívó benzinestől ma már sok, 6-7 liter a jellemző. Így a rám jellemző évi 10ezres futásteljesítmény mellett éves szinten 40-80eFt-vel (1-2L/100km) fizetek többet mintha bérelném. A nagyobb értékkel korrigálva 7 évre 1.7MFt+7*80eFt=2.26MFt az én költségem, bérléssel meg lett volna ez 7*52/2*60eFt=10.92MFt. A matematika kemény dolog. Majd megtudod te is, ha eléred a középiskolás kort.

    "Norvégiában az elektromos energia 99%-ban megújulóból származik."
    Aha, ezt mondta a Sün Alfréd? Jó lesz az 40%-nak is, link.
    És egyébként Norvégiából áll a világ? Mert szerintem Japán meg Németország "kicsit" meghatározóbbak, de neked azok semmit se számítanak.

    "Ja persze a rémálmaidban, a valóságban viszont pl. a Prius könnyebb mint egy hasonló dizel, és nagyjából olyan tömegű mint egy hasonló benzines."
    A Prius 1370-1420kg, egy másik kompakt, mondjuk az Octavia (dual, tehát benzin-gázos) 1255kg. Az 1.9-es diesel 1400kg. Vagyis diesellel van egy súlycsoportban, pedig az Atkinson motor nagyon könnyű egy benzineshez képest is.

    Na ki is csinál magából hülyét, kisgyerek?