• Komolytalan
    #67
    Jó, akkor legyen 300km a hatótáv. Persze, tele van aksival, még a csomagtartóba is azt pakoltak. Nézzük azért a realitásokat:
    - 300 km-re az ember autópályán megy, 130-al. Ez alatt tuti le is merül.
    - A valós hatótáv napi 300km, vagy 150 km oda, 150 km vissza. Az én 17 éves autóm egy tank benzinnel elmegy 600km-et (újabb diesel 1000-et is), és utána 5 perc alatt tankolok, fizetek, és megyek tovább...
    - Ez egy 2 üléses, csomagtartó nélküli coupé, mindenhol teletömve aksikkal. Egy közép kategóriásat, vagy egy kompaktot hasonló elven nem lehet építeni, mert ott ha nincs 4-500 liter csomagtartója, akkor szart se ér.
    - 70A biztosíték 240V-os hálózati csatlakozón csak a mesében van. Annak nincs realitása, hogy elmegyek vele 300km-et, megalszom valahol (lol, 300km-enként aludni), bedugom az konnektorba, és onnan majd 70A-el fog tölteni. Ahol régi az elektromos hálózat, ott lehet hogy lesz 16A egy egész lakásra, és nem fogják az autótöltés kedvéért kihúzni a hűtőt. Egy éjszaka fel se tölt. Ha új a kéró, akkor lehet hogy 25 vagy akár 32A is lehet a hálózat max terhelése, de egy tesla kedvéért nem fognak kisujjnyi vezetéket behúzni a bergmanncsőbe, hogy 70A terhelést elviseljen. Ezért írtam hogy a reális töltési idő 7-8 óra, hozzáteszem: jó esetben.