• Caro
    #66
    Akkor ez az oldal téved, egy trolibusz meg sem mozdulna 2 kW teljesítménnyel, még egy ZiU-ban is 110 kW teljesítményű motor van. 2 kW teljesítménnyel 1 napi üzem ~ 900 Ft-ba (áramban) kerülne a BKV-nak, ennek szerintem nagyon örülnének :)
    A helyes mértékegység itt a kWh/km (korábban ő is ezt említi).
    A teslát pedig nyilván nem otthon akarod feltölteni 20 perc alatt. Otthon töltés olcsón vezérelt áramról, ha messzire akarsz menni, akkor pedig töltőállomás, nagy teljesítménnyel, prémium áron.
    Az akkupakk is ~400V, a kocsi teljesítménye 200 kW fölött van, ugyanolyan vastag kábelek kellenének, mint amik a motorhoz is mennek.

    Mindenestre durva belegondolni, amit az oldal ír, hogy egy korszerű busz 60-80 kg kormot bocsát ki évente, mi lehet akkor a BKV-nál??