Azért magas a gépek életkora, mert régen 10 év alatt elavult a platform és dobták a kukába. Volt olyan géptípus, amibe átlagosan 300 órát sem tettek a gépeke és dobták ki őket.
Attó, hogy valami koros, nem feltétlen szar. Nem hallottak ezek modernizációról...?
Egy F-16A Block 10 és egy F-16 Blcok 52 CIIP külsőre szinte teljesen azonos. A képességek terén nagyságrendi eltérés van...
A 47 éves utántöltő gép életkor nem tudom, hogy hogyan hozták ki. Van 50 év felett is, de a C-130 tankerek és a KC-10 gépek újabbak.
A B-52H meg hiába 50 éves, ha annyi üzemidő tartalék van benne, hogy 20-30 évet még elkaristol. A B-1 lehet, hogy előbb megy nyugdíjba. Jah kérem, a variaszárny hátrányai...
A kinaí gép kifejlesztéséről befejezett múlt időben írni meg orbitális marhaság. Ez egy techdemo, ami repült párszor. Egy századnyi mennyiség lesz belőle 2020 táján. Talán. Akkor 15 éve lesz szolgálatban az F-22...
Bulvár marhaság az egész. Igen, a koros eszköz üzemeltetési költsége nőt, de a cikk által suggalt összkép gigantikus marhaság.
(Note bene tessék megnézni a nagyvilágban özemelő technikát. Igen koros cuccok vannak többnyire mindenhol.)