Hawken - a Mechwarrior méltó utódja?
  • Darun
    #88
    Én kipróbáltam. Asszem van is benne kb 20 órám, de ennyi. Két estét/éjjelt végiglőttem. Persze, anno a Battlefield 2-t is úgy kezdtem, hogy mindenki lelőtt, oké. De ahhoz képest hogy a Bf2 már benne jár a korban rendesen, még is "jobb" mint ez. Ahogy néztem, túl sok cucc van amit csak prémmel lehet megvenni. A grafika csúnya, ez önmagában még nem zavarna, mert mai szemmel a Bf 2 sem szép, de legalább látom az ellenséget! Itt az eleve sok helyen fémből épült pályán a robotok egyszerűen beleolvadnak a környezetbe. Sokszor csak az indikátor miatt tudom hogy honnan lőnek rám, mert amúgy ellenséget nem látom, néha még torkolattüzet sem. Nekem anno 486-on volt meg a MW2 és annyira szaggatot, hogy kb 10-15 másodpercenként frissített egy képkockát, magyarul játszhatatlan volt. Az Earthsiege hasonló játék, kisebb gépigénnyel, azzal viszont sokat játszottam. Tehát robotos játékra nekem is lenne igényem, de ez nagyon nem talált be. Még erősen gondolkodom azon hogy kipróbálom majd a MWO-t is, de most éppen WoT-ra vagyok rákattanva. És ha már WoT... sok a hasonlóság, viszont egyáltalán nem érzem azt, hogy a WoT-ban a prém játékosok előnyben lennének a kazuárokkal szemben. Ráadásul a WoT-ban jól oldották meg a fejlődési rendszert, mert ott ugye tier-ek vannak és a matchmaking próbál azonos kategóriájú "harckocsikat" összeereszteni (ami mondjuk sokszor nem jön össze) és az alap illetve alacsony tiereket viszonylag könnyen ki lehet húzni. Itt viszont még még az alap robotok fejlesztéséért is vért kell izzadni, és ami nagyon frusztráló volt, az a meccs közbeni balansz. Volt olyan hogy egész este a szopó oldalon voltam, aztán kb 3 óra után végre úgy kezdtünk, hogy 10-1-re elhúztunk az ellenféltől. Mire ismét a számlálóra néztem, már simán bukón voltunk, és valami "csoda" folytán azok a játékosok, akik ölésben elhúztak, átkerültek a másik csapatba. Hát köszönöm szépen! Mondjuk ez a hiba több játékban is előfordul, mert BF:BC-n is találkoztam már olyannal, aki a meccs vége előtt oldalt váltott, illetve pár perccel a játék vége előtt beállt a top squadba, csak azért hogy több pontot kapjon. Vagyis sok az ingyenélő. Ráadásul csapatmunkát nem is nagyon láttam, vagy ha még is, azt inkább az ellenfélnél. Azt meg mindenki tudja, hogy egy csapat alapú játékban 2-3 fős egységek simán szétkapják az erősebb "robotokat" is, én meg még a bétában játszottam vele, ahol a 90% noob volt (köztük ugye én is) ergo semmi esélyünk nem volt. Ráadásul az ismerősök érdeklődését sem keltette fel a játék, tehát még az sem volt, hogy akkor felmegyek valakivel és legalább nem egyedül lőnek miszlikbe. És amit még nagyon utálok: a játék semmilyen szempontból nem gátolta a startkillt, ami lássuk be, nem túl korrekt húzás, hiszen senki nem szeret spawnolás után halni, itt meg simán be lehetett kempelni a spawn helyeket, ráadásul akinek volt géppuska tornya, az előszeretettel telepítette az ilyen helyekre.