• hangulati
    #6
    betarthato torvenyekkel es szabalyokkal nem is lenne szukseg igazabol RENDORSEG-re. eleg lenne az, hogy van rendorsegunk is, ha esetleg megis tortenne valami. a baj ott van, hogy mestersegesen emelt akadalyokkal (csapdakkal) vadasznak ahelyett, hogy asnanak egy jo nagy godrot... az, hogy figyeled a rejtett traffipaxot, sokkal veszelyesebb, mint spontan menni. inkabb legyen folyamatos sebesseg-ellenorzes. 1.) 100 a limit. megyek szazzal az egyenesben, nagy auto utoler, folenyesen megeloz. 2.) jonnek a kanyarok, emelkedok, szerpentin szeru. nagy auto utoler, fekez, mogeall. 3.) turelem elfogy, egy lusta jobbosban megelozom, elhagyjuk az emlitett utszakaszt, nyolcszaz meter egyenes, a vegen nem latom a tukorbol "nagyautot". kanyar, egyenes, tempo meg mindig 100. nagyauto utoler, nagyot fekez, majd beall mogem 100-ra. nem eloz meg. jon a kanyar, megint lemarad. ez igy megy nap, mint nap. ezek a barmok csinaljak az osszes balesetet. kerem szepen, hogy mindenki sebesseget folyamatosan figyeljek!
    a legnehezebb dolog a megengedett sebesseghataron belul gyorsnak lenni. de lehetseges.