#27
Az autós hasonlatok nagyon ülnek általában.
Szal akkor had mondjak még egyet.
Olyan 2-3 évente jön valami új dizájn lámpára/lökhárítóra, 5-10 évente vonalvezetésre. Mondom dizájn. Pontosan az a dolog, amiről itt most a Up-le, meg a Samu ölre megy.
Na most teszem azt a Ford, vagy a Peugeot miért nem pereli be az összes gyártót, mert 98-tól szinte az összes kocsi csepp alaku volt, 1-2 markáns, de görbe éllel kiegészítve, meg sarokba húzott első fényszóróval. Vagy a Mitsubishi, mert a Lancer Evo X óta, szinte mindegyik kocsi nagy, sportos, ferde oldalú hűtőrácsot kapott, még az olyan törpeegerek is, mint a Suzuki Splash.
A Peugeot 203 2001-2003 között a legjobban fogyó autó volt Európában, és kb ugyan azt a szitut fogta ki, mint az Apple. Van egy konjunktúra adott termékre, egy új, jól sikerült dizájnnal és marketinggel pedig gyakorlatilag kult terméket lehet csinálni.
De azért a Peugeot nem csinál úgy mintha a kisautó kategóriát ő találta volna ki, vagy a Ford a Focussal a középkategóriát, és nem perlik be a konkurenciát, ha másért nem tudja a dizájn miatt! Csak mert másért tényleg nem tudnák.