• Doktor Kotász
    #129
    Az Apple nem egy IT-cég, hanem egy divatmárka zseniális marketinggépezettel.
    Asztali gépet, laptopot, zenelejátszót és telefont árulnak. Kommersz fogyasztói termékeket. Na meg szoftvert és tartalmat is árustanak.

    Mondom, ezeket a teljestményeit még el is ismerem.
    Tök zseniális, ahogyan előadta Steve Jobs, hogy feltalálták az MP3 lejátszót. Pedig nem. Tök zseniális, ahogyan előadta Steve Jobs, hogy feltalálta a smartphonet. Pedig nem. Tök nevetséges, ahogy Steve Jobs előadta, hogy feltalálta a kéziszámítógépet. Pedig nem.
    Tök zseniális, ahogyan elérte Steve Jobs, hogy ezeket a márka rajongói valóban el is hiszik.

    Mondom, le a kalappal ezek előtt.
    Leutánozták a Microsoftot, csak nem szart árultak, hanem középfinom minősget iparművészeti köntösben. A számtógép korábban egy doboz volt, amibe belegyömöszölték a hardvert. A laptop két egymásra csukható lapos négyszögletes műanyag, amibe belegyömöszölték a hardvert.
    Az Apple hangsúlyt fektetett az iparművészetre.
    Sút, a könnyű kezelhetőségre is. Nem a vevőtől várják el, hogy tanulja meg kezelni az eszközeit.

    És zseniális, ahogyan bekaszálják az extraprofitot a felülárazással. Zseniális.

    Az undortó a Samsung ügy, a Flash ügy, a szabadalomcigánykodás.
    A kedvenc cégemból a legmegvetettebbé váltak.

    Tehát aki hetet-havat összehord arról, hogy mit gondolok, mint asgh a 115-ös hsz-ben, az egy hülye kis ostoba buzi.